Wyszukiwanie po tagu: problem z odtwarzaniem
-
Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp"
Jeżeli otrzymałeś komunikat „WYKUP DOSTĘP”, oznacza to, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet. Czy masz już aktywną subskrypcję?
-
Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z Playerze widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Ten kod zazwyczaj oznacza, że ...
-
Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED204 i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Ten kod zazwyczaj oznacza, że ...
-
Problem z uruchomieniem materiału
Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu NU/E/OR i takim komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej. Ten kod może oznaczać problem z uruchomieniem materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z ...
-
Problemy z odtwarzaniem
JĘZYK TRANSMISJI SPORTOWYCH NA DEKODERACH CANAL +Wszystkie opcje językowe transmisji sportowych kanałów Eurosport (w tym język polski) na dekoderach Canal + dostępne są po wejściu w Ustawienia odtwarzacza. Czy podczas próby odtwarzania materiałów w serwisie Player występują któreś z poniższych problemów? Buforowanie Błędy połączenia Zamrażanie obrazu Niska jakość wideo „Skaczący” ekran Zacięcie na ekranie powitalnym Jak sobie możesz z tym poradzić? Prosimy, ...
-
Materiał chwilowo niedostępny
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz ...
-
Problem z odtworzeniem materiału
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz ...
-
Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu UN/E/ON i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Ten kod zazwyczaj oznacza, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału. Jesteśmy w trakcie analizowania tego błędu. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po ...
-
Wystąpił błąd
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz ...
-
Problem z odtworzeniem materiału
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu OA/E/ID i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał jeszcze raz. Jeżeli byłeś zalogowany w serwisie, konieczne może być ponowne zalogowanie się. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie ...