Wyszukiwanie po tagu: problem z odtwarzaniem

  • Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp".

    Jeżeli otrzymałeś komunikat  „WYKUP DOSTĘP”? Oznacza to, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet. Masz już aktywną subskrypcję? Przejdź od razu do kolejnego punktu. 1. Jak sprawdzić, który pakiet mam kupić? W przeglądarce internetowej wejdź na wybrany materiał, który chcesz obejrzeć i kliknij "Wykup dostęp".  Zostaniesz przekierowany do sklepu Playera ...

  • Materiał chwilowo niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Problem z odtworzeniem materiału

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu OA/E/ID i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał jeszcze raz. Jeżeli byłeś zalogowany w serwisie, konieczne może być ponowne zalogowanie się. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie ...