Wyszukiwanie po tagu: problem z odtwarzaniem
-
Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp"
Jeżeli otrzymałeś komunikat „WYKUP DOSTĘP”, oznacza to, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet. Masz już aktywną subskrypcję? Przejdź od razu do kolejnego punktu. 1. Jak sprawdzić, który pakiet mam kupić? W przeglądarce internetowej wejdź na wybrany materiał, który chcesz obejrzeć i kliknij "Wykup dostęp". Zostaniesz przekierowany do sklepu Playera ...
-
Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z Playerze widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Ten kod zazwyczaj oznacza, że ...
-
Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED204 i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Ten kod zazwyczaj oznacza, że ...
-
Problem z uruchomieniem materiału
Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu NU/E/OR i takim komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej. Ten kod może oznaczać problem z uruchomieniem materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z ...
-
Problemy z odtwarzaniem
Czy podczas próby odtwarzania materiałów w serwisie Player występują któreś z poniższych problemów? Buforowanie Błędy połączenia Zamrażanie obrazu Niska jakość wideo „Skaczący” ekran Zacięcie na ekranie powitalnym Jak sobie możesz z tym poradzić? Prosimy, wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem ...
-
Materiał chwilowo niedostępny
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz ...
-
Problem z odtworzeniem materiału
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz ...
-
Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu UN/E/ON i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Ten kod zazwyczaj oznacza, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału. Jesteśmy w trakcie analizowania tego błędu. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po ...
-
Wystąpił błąd
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz ...
-
Problem z odtworzeniem materiału
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu OA/E/ID i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał jeszcze raz. Jeżeli byłeś zalogowany w serwisie, konieczne może być ponowne zalogowanie się. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie ...