Wyszukiwanie po tagu: problem z odtwarzaniem

  • Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp"

    Jeżeli otrzymałeś komunikat  „WYKUP DOSTĘP”, oznacza to, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet. Czy masz już aktywną subskrypcję? 

  • Błąd odtwarzania

    W trakcie korzystania z Playerze widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Ten kod zazwyczaj oznacza, że ...

  • Błąd odtwarzania

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED204 i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Ten kod zazwyczaj oznacza, że ...

  • Problem z uruchomieniem materiału

    Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu NU/E/OR i takim komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej. Ten kod może oznaczać problem z uruchomieniem materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z ...

  • Problemy z odtwarzaniem

    Informujemy, że nie prowadzimy już sprzedaży pakietów dodatkowych KANAŁY TV / EUROSPORT EXTRA oraz HBO w Player.Od 11 czerwca 2024 r.  treści te są dostępne w pakiecie dodatkowym Kanały TV i Sport serwisu Max. Wejdź na max.com i sprawdź ofertę platformy.Jeśli posiadasz jeden z powyższych pakietów w Playerze, upewnij się, czy jesteś zalogowany ...

  • Materiał chwilowo niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Problem z odtworzeniem materiału

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Błąd odtwarzania

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu UN/E/ON i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.  Ten kod zazwyczaj oznacza, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału. Jesteśmy w trakcie analizowania tego błędu.  Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Problem z odtworzeniem materiału

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu OA/E/ID i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał jeszcze raz. Jeżeli byłeś zalogowany w serwisie, konieczne może być ponowne zalogowanie się. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie ...