Problemy z odtwarzaniem
JĘZYK TRANSMISJI SPORTOWYCH NA DEKODERACH CANAL +
Wszystkie opcje językowe transmisji sportowych kanałów Eurosport (w tym język polski) na dekoderach Canal + dostępne są po wejściu w Ustawienia odtwarzacza.
Czy podczas próby odtwarzania materiałów w serwisie Player występują któreś z poniższych problemów?
- Buforowanie
- Błędy połączenia
- Zamrażanie obrazu
- Niska jakość wideo
- „Skaczący” ekran
- Zacięcie na ekranie powitalnym
Jak sobie możesz z tym poradzić?
Prosimy, wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Odśwież stronę Player: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
- Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję Google Chrome, Mozilla Firefoxlub Operai spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl
- Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji - sprawdź, jak to zrobić.
- Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
- Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie.
- Uruchom ponownie sieć domową
- Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund.
- Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka przestaną migać.
- Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis Player.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe, może czasem skutkować problemami w korzystaniu z Playera. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego. Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia wi-fi lub skonfiguruj hotspot na swoim telefonie i udostępnij dane sieciowe (sprawdź, jak to zrobić).
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
Informujemy o ograniczeniach w dostępie do treści w pakiecie EUROSPORT EXTRA na telewizorach Samsung Tizen 2.X oraz LG z wersją systemu poniżej WebOS 3.6. W ramach tego pakietu dostęp wyłącznie do 2 kanałów live: EUROSPORT 1HD i EUROSPORT 2HD.
- Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Wyłącz telewizor. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze, Zaktualizuj system w razie konieczności.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player - tutaj możesz sprawdzić, jakie wymagania musi spełnić Twój internet. Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia wi-fi lub skonfiguruj hotspot na swoim telefonie i udostępnij dane sieciowe (sprawdź, jak to zrobić).
- Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
- Podłącz telewizor bezpośrednio do modemu.
Jeśli posiadasz telewizor LG WEB OS 4.0+ skorzystaj z funkcji Odtwarzacza webowego, by rozwiązać problem.
- Otwórz aplikację Player
- Wysuń lewy panel boczny i wejdź w Ustawienia (dolny, lewy róg ekranu).
- Następnie wybierz kategorię Odtwarzacz (dostępną w górnej częsci ekranu telewizora)
- Zaznacz checkbox Odtwarzacz webowy widoczny na ekranie.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Wyłącz konsolę. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim urządzeniu. Zaktualizuj system w razie konieczności.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami w korzystaniu z aplikacji Player. Możesz także przetestować działanie aplikacji z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia wi-fi lub skonfiguruj hotspot na swoim telefonie i udostępnij dane sieciowe (sprawdź, jak to zrobić).
- Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
- Podłącz konsolę bezpośrednio do modemu.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz w zakładce Dane diagnostyczne w aplikacji Player. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Uruchom ponownie aplikację Player (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie) - przejdź do instrukcji.
- Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji Player.
- Uruchom ponownie urządzenie - wyłącz telefon lub tablet i uruchom go ponownie, a następnie spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player
- Wyczyść dane aplikacji Player - sprawdź, jak to zrobić.
- Wypróbuj inne połączenie internetowe.
- Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację Player.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz w aplikacji Player, w zakładce Ustawienia ->Dane diagnostyczne. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.