Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Problemy z odtwarzaniem

Czy podczas próby odtwarzania materiałów w serwisie Player występują któreś  z poniższych problemów?

  • Buforowanie
  • Błędy połączenia
  • Zamrażanie obrazu
  • Niska jakość wideo
  • „Skaczący” ekran
  • Zacięcie na ekranie powitalnym

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Prosimy, wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

WYBIERZ URZĄDZENIE:
    1. Odśwież stronę Player: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r 
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przechodząc do strony: pomoc.player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki . Pobierz najnowszą wersję przeglądarki Google ChromeMozilla Firefoxlub Operai spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl
    4. Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji
    5. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock
    6. Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie
    7. Uruchom ponownie sieć domową
      1. Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund.
      2. Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka przestaną migać
      3. Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player
    8. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe, może czasem skutkować problemami w korzystaniu z player. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    2. Wyłącz telewizor. Poczekaj co najmniej 3 minuty, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli dostępna jest aktualizacja aplikacji, zainstaluj ją.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze,  Zaktualizuj system w razie konieczności.
    5. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji player
    6. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
    7. Podłącz telewizor bezpośrednio do modemu

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    2. Wyłącz konsolę. Poczekaj co najmniej 3 minuty, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli dostępna jest aktualizacja aplikacji, zainstaluj ją.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim urządzeniu. Zaktualizuj system w razie konieczności.
    5. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami w korzystaniu z aplikacji Player
    6. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
    7. Podłącz konsolę bezpośrednio do modemu

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz w zakładce Dane diagnostyczne w aplikacji Player.

    1. Uruchom ponownie aplikację Player (zamknij aplikację i uruchom ją ponownie)
    2. Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji Player
    3. Uruchom ponownie urządzenie - wyłącz telefon lub tablet i uruchom go ponownie, a następnie spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player
    4. Wyczyść dane aplikacji Player
    5. Wypróbuj inne połączenie internetowe
    6. Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację Player

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz w aplikacji Player, w zakładce Ustawienia ->Dane diagnostyczne 

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
16% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami