Problemy z odtwarzaniem

AKTUALIZACJA
Jeśli korzystasz z urządzenia Chromecast i obserwujesz problemy z odtworzeniem materiałów, zaktualizuj aplikację Player do najnowszej wersji.

Czy podczas próby odtwarzania materiałów w serwisie Player występują któreś  z poniższych problemów?

  • Buforowanie
  • Błędy połączenia
  • Zamrażanie obrazu
  • Niska jakość wideo
  • „Skaczący” ekran
  • Zacięcie na ekranie powitalnym

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Prosimy, wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Odśwież stronę Player: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r 
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję  Google ChromeMozilla Firefoxlub Operai spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl
    4. Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji - sprawdź, jak to zrobić.
    5. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    6. Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie.
    7. Uruchom ponownie sieć domową
      1. Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund.
      2. Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka przestaną migać.
      3. Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis Player.
    8. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe, może czasem skutkować problemami w korzystaniu z Playera. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego. Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia wi-fi lub skonfiguruj hotspot na swoim telefonie i udostępnij dane sieciowe (sprawdź, jak to zrobić). 

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    2. Wyłącz telewizor. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze,  Zaktualizuj system w razie konieczności.
    5. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player - tutaj możesz sprawdzić, jakie wymagania musi spełnić Twój internet. Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia wi-fi lub skonfiguruj hotspot na swoim telefonie i udostępnij dane sieciowe (sprawdź, jak to zrobić). 
    6. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
    7. Podłącz telewizor bezpośrednio do modemu.

     

    Jeśli posiadasz telewizor  LG WEB OS 4.0+ skorzystaj z funkcji Odtwarzacza webowego, by rozwiązać problem.

    1. Otwórz aplikację Player
    2. Wysuń lewy panel boczny i wejdź w Ustawienia (dolny, lewy róg ekranu). 
    3. Następnie wybierz kategorię Odtwarzacz (dostępną w górnej częsci ekranu telewizora)
    4. Zaznacz checkbox Odtwarzacz webowy widoczny na ekranie.

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    2. Wyłącz konsolę. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim urządzeniu. Zaktualizuj system w razie konieczności.
    5. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami w korzystaniu z aplikacji Player. Możesz także przetestować działanie aplikacji z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia wi-fi lub skonfiguruj hotspot na swoim telefonie i udostępnij dane sieciowe (sprawdź, jak to zrobić). 
    6. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
    7. Podłącz konsolę bezpośrednio do modemu.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz w zakładce Dane diagnostyczne w aplikacji Player. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom ponownie aplikację Player (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie) - przejdź do instrukcji.
    2. Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji Player.
    3. Uruchom ponownie urządzenie - wyłącz telefon lub tablet i uruchom go ponownie, a następnie spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player
    4. Wyczyść dane aplikacji Player - sprawdź, jak to zrobić.
    5. Wypróbuj inne połączenie internetowe.
    6. Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację Player.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz w aplikacji Player, w zakładce Ustawienia ->Dane diagnostyczne. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
11% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami