Problemy z odtwarzaniem
Czy podczas próby odtwarzania materiałów w serwisie Player występują któreś z poniższych problemów?
- Buforowanie
 - Błędy połączenia
 - Zamrażanie obrazu
 - Niska jakość wideo
 - „Skaczący” ekran
 - Zacięcie na ekranie powitalnym
 
Jak sobie możesz z tym poradzić?
Prosimy, wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
- Odśwież stronę Player: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r
 - Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
 - Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję Google Chrome, Mozilla Firefoxlub Operai spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl
 - Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji - sprawdź, jak to zrobić.
 - Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
 - Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie.
 - Uruchom ponownie sieć domową
- Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund.
 - Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka przestaną migać.
 - Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis Player.
 
 - Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe, może czasem skutkować problemami w korzystaniu z Playera. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego. Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia wi-fi lub skonfiguruj hotspot na swoim telefonie i udostępnij dane sieciowe (sprawdź, jak to zrobić).
 
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
- Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
 - Wyłącz telewizor. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
 - Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
 - Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze, Zaktualizuj system w razie konieczności.
 - Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player - tutaj możesz sprawdzić, jakie wymagania musi spełnić Twój internet. Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia wi-fi lub skonfiguruj hotspot na swoim telefonie i udostępnij dane sieciowe (sprawdź, jak to zrobić).
 - Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
 - Podłącz telewizor bezpośrednio do modemu.
 
Jeśli posiadasz telewizor LG WEB OS 4.0+ skorzystaj z funkcji Odtwarzacza webowego, by rozwiązać problem.
- Otwórz aplikację Player
 - Wysuń lewy panel boczny i wejdź w Ustawienia (dolny, lewy róg ekranu).
 - Następnie wybierz kategorię Odtwarzacz (dostępną w górnej częsci ekranu telewizora)
 - Zaznacz checkbox Odtwarzacz webowy widoczny na ekranie.
 
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
- Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
 - Wyłącz konsolę. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
 - Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
 - Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim urządzeniu. Zaktualizuj system w razie konieczności.
 - Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami w korzystaniu z aplikacji Player. Możesz także przetestować działanie aplikacji z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia wi-fi lub skonfiguruj hotspot na swoim telefonie i udostępnij dane sieciowe (sprawdź, jak to zrobić).
 - Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
 - Podłącz konsolę bezpośrednio do modemu.
 
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz w zakładce Dane diagnostyczne w aplikacji Player. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
- Uruchom ponownie aplikację Player (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie) - przejdź do instrukcji.
 - Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji Player.
 - Uruchom ponownie urządzenie - wyłącz telefon lub tablet i uruchom go ponownie, a następnie spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player
 - Wyczyść dane aplikacji Player - sprawdź, jak to zrobić.
 - Wypróbuj inne połączenie internetowe.
 - Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację Player.
 
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz w aplikacji Player, w zakładce Ustawienia ->Dane diagnostyczne. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.