Wyszukiwanie po tagu: materiał się zacina

  • Mam problem z odtwarzaniem w aplikacji na Android. Co robić?

    Jeżeli podczas odtwarzania w aplikacji na urządzeniu mobilnym z systemem Android, obserwujesz objawy takie jak: czarny ekran zacinanie się materiału brak synchronizacji dźwięku z obrazem pojawienie się komunikatu: Materiał jest niedostępnyProblem z dekoderem sprzętowym. Należy wyłączyć dekodowanie sprzętowe. Pomóc może wyłączenie funkcji dekodowania sprzętowego (opcja ta jest domyślnie włączona po zainstalowaniu aplikacji). W tym celu: Zaloguj się ...

  • Problemy z odtwarzaniem

    JĘZYK TRANSMISJI SPORTOWYCH NA DEKODERACH CANAL +Wszystkie opcje językowe transmisji sportowych kanałów Eurosport (w tym język polski) na dekoderach Canal + dostępne są po wejściu w Ustawienia odtwarzacza.    Czy podczas próby odtwarzania materiałów w serwisie Player występują któreś  z poniższych problemów? Buforowanie Błędy połączenia Zamrażanie obrazu Niska jakość wideo „Skaczący” ekran Zacięcie na ekranie powitalnym Jak sobie możesz z tym poradzić?  Prosimy, ...

  • Utrata płynności odtwarzania

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/F/PS? Może to oznaczać, że jakość odtwarzanego materiału nie może zostać dostosowana do Twojego urządzenia lub połączenia internetowego. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, ...