Utrata płynności odtwarzania

Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/F/PS?

Może to oznaczać, że jakość odtwarzanego materiału nie może zostać dostosowana do Twojego urządzenia lub połączenia internetowego.

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
    2. Jakość odtwarzanego materiału może nie być dostosowana do możliwości Twojego urządzenia. Spróbuj zmniejszyć jakość wideo do automatycznej lub niższej.
    3. Sprawdź obciążenie procesora i pamięci podręcznej swojego komputera (zobacz instrukcję).
    4. Zamknij pozostałe karty w oknie przeglądarki.
    5. Skorzystaj z innej przeglądarki. Rekomendujemy Google Chrome (pobierz). Pobierz dostępne aktualizacje swojej przeglądarki.
    6. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby poprawnie odtwarzać materiały Playera - wykonaj test urządzenia.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Zmień jakość odtwarzania na automatyczną lub niższą.
    2. Uruchom ponownie sieć domową: odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
    3. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie.
    4. Wyłącz telewizor z zasilania na 5 minut i uruchom go ponownie.
    5. Przywróć ustawienia fabryczne routera.
    6. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    7. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim telewizorze. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Zmień jakość odtwarzanego materiału na automatyczną lub niższą.
    2. Uruchom ponownie sieć: odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
    3. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie.
    4. Wyłącz telewizor z zasilania na 5 minut, a następnie uruchom go ponownie.
    5. Przywróć ustawienia fabryczne routera.
    6. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować
    7. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim telewizorze. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami