Wyszukiwanie po tagu: Smart TV
-
Jak zalogować się na telewizorze?
Aby korzystać z Playera na telewizorze musisz pobrać aplikację Player - sprawdź, jak to zrobić. Pamiętaj, że podczas logowania nie jest konieczne wpisywanie numeru karty płatniczej.W przypadku wystąpienia tego problemu prosimy o zgłaszanie tych reklam do Google i zalecamy kontakt z bankiem celem odzyskania środków poprzez zablokowanie transakcji, złożenie reklamacji lub ...
-
Jakie są najnowsze wersje aplikacji Player?
Najnowsze wersje aplikacji Player: iOS – wersja 5.13.5 - przejdź do sklepu. Android – wersja 8.1.1 - przejdź do sklepu. Android TV – wersja 3.3.1 - przejdź do sklepu. Apple TV – wersja 1.6.5 Telewizory LG (webOS) – wersja 14.0.2 Telewizory Samsung Tizen – wersja 14.0.2 PlayStation 4 – wersja 14.0.2 Xbox – wersja 14.0.2
-
Przerwa techniczna
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu TE/A/OR? Prawdopodobnie oznacza to, że aktualnie trwają prace techniczne i chwilowo dostęp do aplikacji jest utrudniony. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy ...
-
Błąd odtwarzacza
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu PL/N/OR? Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił błąd w pobieraniu odtwarzacza. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz ...
-
Problem z dostępem
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu TV/I/OR poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Spróbuj ponownie lub uruchom aplikację Player jeszcze raz. Ten kod może oznaczać problem z potwierdzeniem dostępu (autoryzacją). Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe ...
-
Błąd ładowania playlisty
Błąd VI/S/ED oznacza, że mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
Utrata płynności odtwarzania
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/F/PS? Może to oznaczać, że jakość odtwarzanego materiału nie może zostać dostosowana do Twojego urządzenia lub połączenia internetowego. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, ...
-
Jak zaktualizować aplikację Player na telewizorze?
W zależności od marki i modelu Twojego telewizora, możesz wymusić pobieranie aktualizacji lub usunąć aplikację Player, a następnie ponownie ją pobrać ze sklepu. Niektóre telewizory nie pozwalają na usuwanie aplikacji z urządzenia. Jak usunąć aplikację Player i pobrać najnowszą wersję na telewizorze LG? KROK 1. Otwórz menu, w którym widzisz wszystkie ...
-
Sprawdź, czy Twój Smart TV spełnia minimalne wymagania
Chcesz mieć pewność, że urządzenie, z którego korzystasz, jest kompatybilne z Playerem? Jeśli oglądasz Playera na telewizorze Smart TV, skorzystaj z naszego Testu zgodności, aby upewnić się, czy Twoje połączenie spełnia wymagane warunki do odtwarzania treści w naszej aplikacji. Krok 1. Zaloguj się do aplikacji PlayerKrok 2. Po naciśnięciu lewej strzałki na ...
-
Problemy z uruchomieniem aplikacji Player na telewizorze
Jeśli masz problemy z uruchomieniem aplikacji Player, sprawdź naszą ogólną rekomendację dotyczącą zmiany kodu DNS w ustawieniach swojego telewizora. Wejdź w Menu telewizora Wybierz kategorię Ustawienia, a w niej zakładkę Ogólne/Sieć i kliknij Stan Sieci Następnie w zakładce Ustaw IP wybierz rubrykę Ustaw DNS i zmień ustawienia z Uzyskaj automatycznie na Wprowadź ręcznie W ...