Wyszukiwanie po tagu: Smart TV

  • Wystąpił błąd

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu IN/U/ED? Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpiła przerwa w działaniu serwisu lub dostęp do treści został zablokowany przez dostawcę Twojego internetu. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie ...

  • Przerwa techniczna

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu TE/A/OR? Prawdopodobnie oznacza to, że aktualnie trwają prace techniczne i chwilowo dostęp do aplikacji jest utrudniony. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy ...

  • Błąd odtwarzacza

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu PL/N/OR? Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił błąd w pobieraniu odtwarzacza. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz ...

  • Problem z dostępem

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu TV/I/OR poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Spróbuj ponownie lub uruchom aplikację Player jeszcze raz. Ten kod może oznaczać problem z potwierdzeniem dostępu (autoryzacją). Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe ...

  • Błąd ładowania playlisty.

    Błąd VI/S/ED oznacza, że mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • Utrata płynności odtwarzania

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/F/PS? Może to oznaczać, że jakość odtwarzanego materiału nie może zostać dostosowana do Twojego urządzenia lub połączenia internetowego. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, ...