Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Błąd odtwarzacza

Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu PL/N/OR?

Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił błąd w pobieraniu odtwarzacza.

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Spróbuj podłączyć się do innej sieci internetowej i otworzyć wybrany materiał.
    2. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    3. Zrestartuj swój router/modem (wyłącz go i ponownie uruchom).
    4. Wyłącz telewizor z zasilania na 30 sekund i uruchom go ponownie.
    5. Przywróć ustawienia fabryczne routera.
    6. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
    7. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim telewizorze. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Jeśli nie widzisz informacji o trwających pracach technicznych, a zastosowanie się do powyższej instrukcji nie pomogło, skontaktuj się z nami. Opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Prosimy także o przesłanie zdjęcia danych diagnostycznych z Twojej aplikacji (znajdziesz je w bocznym menu aplikacji ustawienia>dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Podłącz telewizor do innej sieci internetowej i uruchomić wybrany materiał.
    2. Wykonaj restart aplikacji - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    3. Zrestartuj swój router lub modem (wyłącz go i uruchom ponownie).
    4. Odłącz telewizor z zasilania na 30 sekund i uruchom go ponownie.
    5. Przywróć ustawienia fabryczne routera.
    6. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
    7. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim telewizorze. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Jeśli nie widzisz informacji o trwających pracach technicznych, a zastosowanie się do powyższej instrukcji nie pomogło, skontaktuj się z nami. Opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Prosimy także o przesłanie zdjęcia danych diagnostycznych z Twojej aplikacji (znajdziesz je w bocznym menu aplikacji ustawienia>dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami