Wyszukiwanie po tagu: PlayStation
-
Wystąpił błąd
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu IN/U/ED? Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpiła przerwa w działaniu serwisu lub dostęp do treści został zablokowany przez dostawcę Twojego internetu. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie ...
-
Przerwa techniczna
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu TE/A/OR? Prawdopodobnie oznacza to, że aktualnie trwają prace techniczne i chwilowo dostęp do aplikacji jest utrudniony. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy ...
-
Błąd odtwarzacza
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu PL/N/OR? Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił błąd w pobieraniu odtwarzacza. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz ...
-
Problem z dostępem
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu TV/I/OR poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Spróbuj ponownie lub uruchom aplikację Player jeszcze raz. Ten kod może oznaczać problem z potwierdzeniem dostępu (autoryzacją). Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe ...
-
Błąd ładowania playlisty
Błąd VI/S/ED oznacza, że mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
Utrata płynności odtwarzania
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/F/PS? Może to oznaczać, że jakość odtwarzanego materiału nie może zostać dostosowana do Twojego urządzenia lub połączenia internetowego. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, ...
-
Jak wyczyścić pamięć podręczną na PlayStation 4?
Wyczyszczenie pamięci podręcznej na PlayStation 4 może pomóc w przypadku występowania problemów z działaniem aplikacji. Zrobisz to w kilku prostych krokach: KROK 1. Za pomocą przycisku całkowicie wyłącz konsolę PlayStation 4 – lampka kontrolna znajdująca się z przodu urządzenia powinna przestać migać. Pamiętaj, aby w tym kroku nie wyjmować wtyczki zasilającej ...