Błąd ładowania playlisty

Błąd VI/S/ED oznacza, że mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie.
    2. Wyczyść dane aplikacji: Ustawienia > Aplikacje > Aplikacja Player > Wyczyść pamięć podręczną (ścieżka może się różnić w zależności od wersji aplikacji).
    3. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    4. Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację - sprawdź, jak to zrobić.
    5. Wyłącz, a następnie uruchom ponownie urządzenie.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie.
    2. Wyczyść dane aplikacji: Ustawienia > Aplikacje > Aplikacja Player > Wyczyść pamięć podręczną (ścieżka może się różnić w zależności od wersji aplikacji).
    3. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    4. Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację - sprawdź, jak to zrobić.
    5. Wyłącz i uruchom ponownie urządzenie.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie (przejdź do artykułu).
    2. Wyłącz urządzenie z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
    3. Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego swojego urządzenia.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odśwież odtwarzacz.
    2. Zrestartuj aplikację (całkowicie ją wyłącz w ustawieniach telefonu, a następnie uruchom ponownie) - dowiedz się więcej.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację w sklepie Google Play.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odśwież odtwarzacz.
    2. Zrestartuj aplikację (całkowicie ją wyłącz w ustawieniach telefonu, a następnie uruchom ponownie).
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację w App Store.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
11% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami