Wyszukiwanie po tagu: playlista
-
Niepoprawne wczytanie playlisty
Jeśli widzisz na swoim ekranie informację o błędzie 302, to oznacza, że wystąpił problem z poprawnym wczytaniem playlisty w Twojej wersji aplikacji. Spróbuj zainstalować najnowszą wersję aplikacji Playera ze sklepu Google Play. Jeśli aplikacja nie jest zgodna z Twoim urządzeniem i problem nadal występuje, zachęcamy do korzystania z innych urządzeń (komputera, telewizora, ...
-
Błąd ładowania playlisty
Błąd VI/S/ED oznacza, że mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.