Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Przerwa techniczna

Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu TE/A/OR?

Prawdopodobnie oznacza to, że aktualnie trwają prace techniczne i chwilowo dostęp do aplikacji jest utrudniony.

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Sprawdź na pomoc.player.pl, czy jest informacja o przerwie w działaniu player.pl (komunikat powinien pojawić się na górze strony w kolorowej ramce). Uruchom aplikację po zakończeniu prac technicznych.
    2. Wykonaj restart aplikacji - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    3. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim telewizorze. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Jeśli nie widzisz informacji o trwających pracach technicznych, a zastosowanie się do powyższej instrukcji nie pomogło, skontaktuj się z nami. Opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Prosimy także o przesłanie zdjęcia danych diagnostycznych z Twojej aplikacji (znajdziesz je w bocznym menu aplikacji ustawienia>dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Sprawdź na pomoc.player.pl, czy jest informacja o przerwie w działaniu player.pl (komunikat powinien pojawić się na górze strony w kolorowej ramce). Uruchom aplikację po zakończeniu prac technicznych.
    2. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie (zobacz, jak to zrobić - przejdź do artykułu).
    3. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim telewizorze. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Jeśli nie widzisz informacji o trwających pracach technicznych, a zastosowanie się do powyższej instrukcji nie pomogło, skontaktuj się z nami. Opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Prosimy także o przesłanie zdjęcia danych diagnostycznych z Twojej aplikacji (znajdziesz je w bocznym menu aplikacji ustawienia>dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
20% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami