Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Mam problem z odtwarzaniem w aplikacji na Android. Co robić?

Jeżeli podczas odtwarzania w aplikacji na urządzeniu mobilnym z systemem Android, obserwujesz objawy takie jak:

  • Czarny ekran
  • Zacinanie się materiału
  • Brak synchronizacji dźwięku z obrazem
  • Pojawienie się komunikatu:

Materiał jest niedostępny
Problem z dekoderem sprzętowym. Należy wyłączyć dekodowanie sprzętowe.

Pomóc może wyłączenie funkcji dekodowania sprzętowego (opcja ta jest domyślnie włączona po zainstalowaniu aplikacji). W tym celu:

  1. wejdź w Ustawienia w menu aplikacji
  2. przełącz suwak funkcji „Używaj dekodera sprzętowego” w lewą stronę:

Zobacz instrukcję wideo:

Jeżeli nadal obserwujesz problemy z odtwarzaniem, skontaktuj się z nami.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
30% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!