Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ Powrót

Mam problem z odtwarzaniem w aplikacji na Android. Co robić?

Jeżeli podczas odtwarzania w aplikacji na urządzeniu mobilnym z systemem Android, obserwujesz objawy takie jak:

  • Czarny ekran
  • Zacinanie się materiału
  • Brak synchronizacji dźwięku z obrazem
  • Pojawienie się komunikatu:

Pomóc może wyłączenie funkcji dekodowania sprzętowego (opcja ta jest domyślnie włączona po zainstalowaniu aplikacji). W tym celu:

  1. wejdź w Ustawienia w menu aplikacji
  2. przełącz suwak funkcji „Używaj dekodera sprzętowego” w lewą stronę:

Jeżeli nadal obserwujesz problemy z odtwarzaniem, skontaktuj się z nami.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
50% uznało odp. za pomocną

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player