Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Mam problem z odtwarzaniem w aplikacji na Android. Co robić?

Jeżeli podczas odtwarzania w aplikacji na urządzeniu mobilnym z systemem Android, obserwujesz objawy takie jak:

  • czarny ekran
  • zacinanie się materiału
  • brak synchronizacji dźwięku z obrazem
  • pojawienie się komunikatu:

Materiał jest niedostępny
Problem z dekoderem sprzętowym. Należy wyłączyć dekodowanie sprzętowe.

Pomóc może wyłączenie funkcji dekodowania sprzętowego (opcja ta jest domyślnie włączona po zainstalowaniu aplikacji). W tym celu:

  1. Wejdź w Ustawienia w menu aplikacji.
  2. Przełącz suwak funkcji „Używaj dekodera sprzętowego” w lewą stronę:

Zobacz instrukcję wideo:

Jeżeli nadal obserwujesz problemy z odtwarzaniem, skontaktuj się z nami - link do kontaktu znajdziesz na dole tej strony.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
20% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami