Wyszukiwanie po tagu: aplikacja na android
-
Mam problem z odtwarzaniem w aplikacji na Android. Co robić?
Jeżeli podczas odtwarzania w aplikacji na urządzeniu mobilnym z systemem Android, obserwujesz objawy takie jak: czarny ekran zacinanie się materiału brak synchronizacji dźwięku z obrazem pojawienie się komunikatu: Materiał jest niedostępnyProblem z dekoderem sprzętowym. Należy wyłączyć dekodowanie sprzętowe. Pomóc może wyłączenie funkcji dekodowania sprzętowego (opcja ta jest domyślnie włączona po zainstalowaniu aplikacji). W tym celu: Zaloguj się ...
-
Niepoprawne wczytanie playlisty
Jeśli widzisz na swoim ekranie informację o błędzie 302, to oznacza, że wystąpił problem z poprawnym wczytaniem playlisty w Twojej wersji aplikacji. Spróbuj zainstalować najnowszą wersję aplikacji Playera ze sklepu Google Play. Jeśli aplikacja nie jest zgodna z Twoim urządzeniem i problem nadal występuje, zachęcamy do korzystania z innych urządzeń (komputera, telewizora, ...
-
Dlaczego muszę zaktualizować aplikację Player?
Staramy się ciągle ulepszać nasze aplikacje na urządzenia mobilne i telewizory. Dodajemy nowe funkcjonalności, naprawiamy błędy i podnosimy komfort korzystania z naszych usług. Jeśli korzystasz ze starej wersji aplikacji, to istnieje większe ryzyko wystąpienia różnych utrudnień, których nowa wersja prawdopodobnie już nie zawiera. Dodatkowo w tej sytuacji możesz mieć problemy z ...
-
Jak wymusić zatrzymanie i wyczyścić dane aplikacji mobilnej na Android?
Wymuszenie zatrzymania może okazać się niezbędne w sytuacji, gdy aplikacja nie działa poprawnie lub jeśli wystąpił błąd. Zminimalizowanie lub zamknięcie okna, wylogowanie się albo próba ponownego uruchomienia mogą nie wystarczyć, dlatego w przypadku pojawienia się problemu, postępuj zgodnie w poniższą instrukcją.Pamiętaj, że w zależności od rodzaju Twojego urządzenia oraz wersji ...
-
Czyszczenie danych Sklepu Google Play
W przypadku wystąpienia problemu z instalacją aplikacji na urządzeniu z systemem Android (innego niż komunikat o niezgodności aplikacji z urządzeniem), zachęcamy do wyczyszczenia danych Sklepu Google Play. Możesz to zrobić w kilku krokach: KROK 1. Na telefonie lub tablecie z systemem Android wejdź w Ustawienia.KROK 2. Otwórz zakładkę Aplikacje / Zarządzaj ...
-
Dlaczego po powrocie do aplikacji materiał odtwarza się od nowa?
Może to oznaczać, że masz na swoim urządzeniu włączoną funkcję oszczędzania baterii. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia: Na telefonach z systemem Android lub iOS:KROK 1. Otwórz aplikację Ustawienia. KROK 2. Wejdź w zakładkę Bateria / Pielęgnacja baterii i urządzenia. KROK 3. W zakładce Oszczędzanie baterii / Bateria skonfiguruj ustawienia – wyłącz tę ...