Wyszukiwanie po tagu: aplikacja na android

  • Mam problem z odtwarzaniem w aplikacji na Android. Co robić?

    Jeżeli podczas odtwarzania w aplikacji na urządzeniu mobilnym z systemem Android, obserwujesz objawy takie jak: czarny ekran zacinanie się materiału brak synchronizacji dźwięku z obrazem pojawienie się komunikatu: Materiał jest niedostępnyProblem z dekoderem sprzętowym. Należy wyłączyć dekodowanie sprzętowe. Pomóc może wyłączenie funkcji dekodowania sprzętowego (opcja ta jest domyślnie włączona po zainstalowaniu aplikacji). W tym celu: Wejdź w ...

  • Niepoprawne wczytanie playlisty

    Jeśli widzisz na swoim ekranie informację o błędzie 302, to oznacza, że wystąpił problem z poprawnym wczytaniem playlisty w Twojej wersji aplikacji.  Spróbuj zainstalować najnowszą wersję aplikacji Playera ze sklepu Google Play.  Jeśli aplikacja nie jest zgodna z Twoim urządzeniem i problem nadal występuje, zachęcamy do korzystania z innych urządzeń (komputera, telewizora, ...

  • Dlaczego muszę zaktualizować aplikację Player?

    Staramy się ciągle ulepszać nasze aplikacje na urządzenia mobilne i telewizory. Dodajemy nowe funkcjonalności, naprawiamy błędy i podnosimy komfort korzystania z naszych usług.  Jeśli korzystasz ze starej wersji aplikacji, to istnieje większe ryzyko wystąpienia różnych utrudnień, których nowa wersja prawdopodobnie już nie zawiera. Dodatkowo w tej sytuacji możesz mieć problemy z ...