Dlaczego po powrocie do aplikacji materiał odtwarza się od nowa?

Może to oznaczać, że masz na swoim urządzeniu włączoną funkcję oszczędzania baterii. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia:

Na telefonach z systemem Android lub iOS:
KROK 1. Otwórz aplikację Ustawienia.


KROK 2. Wejdź w zakładkę Bateria / Pielęgnacja baterii i urządzenia.


KROK 3. W zakładce Oszczędzanie baterii / Bateria skonfiguruj ustawienia – wyłącz tę opcję, jeśli chcesz zmienić zachowanie aplikacji Player.

Problem nadal występuje pomimo wyłączenia opcji oszczędzania baterii? Zrób zdjęcie (screenshot) zakładki Dane diagnostyczne w aplikacji Player (kliknij w awatar po prawej stronie > Ustawienia > Dane diagnostyczne) i wyślij nam za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami