Wyszukiwanie po tagu: materiał jest niedostępny

  • Otrzymałem komunikat „Przepraszamy za utrudnienia. Plik, którego szukasz, jest tymczasowo niedostępny, zmieniono je...

    Sprawdź czy materiał wideo, który próbujesz odtworzyć na pewno jest aktualnie dostępny. Odśwież stronę przeglądarki – jeżeli w dalszym ciągu widzisz komunikat informujący, że plik którego szukasz jest tymczasowo niedostępny możliwe jest, że z przyczyn technicznych nie możemy wyświetlić danego materiału. Prosimy, spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami za ...

  • Mam problem z odtwarzaniem w aplikacji na Android. Co robić?

    Jeżeli podczas odtwarzania w aplikacji na urządzeniu mobilnym z systemem Android, obserwujesz objawy takie jak: czarny ekran zacinanie się materiału brak synchronizacji dźwięku z obrazem pojawienie się komunikatu: Materiał jest niedostępnyProblem z dekoderem sprzętowym. Należy wyłączyć dekodowanie sprzętowe. Pomóc może wyłączenie funkcji dekodowania sprzętowego (opcja ta jest domyślnie włączona po zainstalowaniu aplikacji). W tym celu: Zaloguj się ...

  • Materiał niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu EP/V/LE i poniższym komunikatem?  MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY Wybrany materiał jest obecnie niedostępny. Spróbuj ponownie za kilka chwil lub wybierz inny tytuł.  Kod może wskazywać, że funkcja bEPG lub wybrany materiał jest aktualnie niedostępny w Playerze.  Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego ...

  • Problem z odtwarzaniem w przeglądarce mobilnej

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu CO/S/OR i poniższym komunikatem? MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY Nie możemy odtworzyć tego materiału w przeglądarce internetowej na urządzeniu mobilnym. Aby uruchomić materiał, skorzystaj z aplikacji mobilnej dedykowanej dla Twojego urządzenia. Ten kod oznacza, że próbujesz odtworzyć materiał w przeglądarce na urządzaniu mobilnym, która nie ...

  • Problem z odtwarzaniem w przeglądarce mobilnej

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu CO/S/OR i poniższym komunikatem? MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY Nie możemy odtworzyć tego materiału w przeglądarce internetowej na urządzeniu mobilnym. Aby uruchomić materiał, skorzystaj z aplikacji mobilnej dedykowanej dla Twojego urządzenia. Ten kod oznacza, że próbujesz odtworzyć materiał w przeglądarce na urządzaniu mobilnym, która nie ...

  • Materiał chwilowo niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IT/V/LE i poniższym komunikatem? MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY. Wygląda na to, że mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Spróbuj ponownie później lub sprawdź dostępność na innym urządzeniu. Co to oznacza?  Jeśli pojawia się komunikat o błędzie IT/V/LE, zazwyczaj oznacza to, że materiał chwilowo jest niedostępny ...

  • Materiał chwilowo niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Problem z odtworzeniem materiału

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Materiał niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu VO/E/TS i poniższym komunikatem? MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY. Wybrany materiał jest obecnie niedostępny. Spróbuj ponownie za kilka chwil lub wybierz inny tytuł. Co to oznacza?  Jeśli pojawia się komunikat o błędzie VO/E/TS, zazwyczaj oznacza to, że kanał nie jest dostępny. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, ...

  • Problem z odtworzeniem materiału

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu OF/F/ED i poniższym komunikatem? NIE MOŻEMY WYŚWIETLIĆ TEGO MATERIAŁU. Wygląda na to, że wybrany materiał został pobrany na dwóch innych urządzeniach mobilnych. Usuń ten materiał na jednym z nich, aby kontynuować oglądanie. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, ...