Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Materiał chwilowo niedostępny

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IT/V/LE i poniższym komunikatem?

MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY. Wygląda na to, że mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Spróbuj ponownie później lub sprawdź dostępność na innym urządzeniu.

Co to oznacza? 

Jeśli pojawia się komunikat o błędzie IT/V/LE, zazwyczaj oznacza to, że materiał chwilowo jest niedostępny w serwisie. Niedostępność materiału może potrwać maksymalnie przez godzinę. Jeżeli po tym czasie błąd będzie nadal występował, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Odczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz uruchomić materiał.
    2. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
    3. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przez wejście w link player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    4. Skorzystaj z innej przeglądarki. Rekomendujemy Google Chrome (pobierz).
    5. Sprawdź, czy są dostępne nowsze wersje Twojej przeglądarki. Jeśli tak, pobierz aktualizację.
    6. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz uruchomić materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz odtworzyć materiał na innym urządzeniu (np. na komputerze w przeglądarce internetowej).
    3. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie).
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz odtworzyć materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz uruchomić materiał na innym urządzeniu (np. w przeglądarce internetowej na komputerze).
    3. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz uruchomić materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz odtworzyć materiał na innym urządzeniu (np. w przeglądarce internetowej na komputerze).
    3. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (sprawdź, jak to zrobić).
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz odtworzyć materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz uruchomić materiał na innym urządzeniu (np. na komputerze w przeglądarce).
    3. Całkowicie zamknij aplikację Player i otwórz ją ponownie.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego swojego telewizora. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz uruchomić materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz odtworzyć materiał na innym urządzeniu (np. w przeglądarce internetowej na komputerze).
    3. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego swojego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
86% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami