Materiał niedostępny

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu VO/E/TS i poniższym komunikatem?

MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY. Wybrany materiał jest obecnie niedostępny. Spróbuj ponownie za kilka chwil lub wybierz inny tytuł.

Co to oznacza? 

Jeśli pojawia się komunikat o błędzie VO/E/TS, zazwyczaj oznacza to, że kanał nie jest dostępny.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przez wejście w link player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale i w którym momencie odtwarzania wystąpił błąd) oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

     

  • 1. Poczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz uruchomić materiał.
    2. Spróbuj odtworzyć materiał na innym urządzeniu (np. na komputerze w przeglądarce internetowej).
    3. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale i w którym momencie odtwarzania wystąpił błąd) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

     

  • 1. Odczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz uruchomić materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz odtworzyć materiał na innym urządzeniu (np. w przeglądarce internetowej na komputerze).
    3. Zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie).
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale i w którym momencie odtwarzania wystąpił błąd) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Poczekaj godzinę i spróbuj ponownie materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz odtworzyć materiał na innym urządzeniu (np. w przeglądarce internetowej na komputerze).
    3. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale i w którym momencie odtwarzania wystąpił błąd) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami