Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat „Przepraszamy za utrudnienia. Plik, którego szukasz, jest tymczasowo niedostępny, zmieniono jego adres lub został usunięty. Spróbuj ponownie później”.

Sprawdź czy materiał wideo, który próbujesz odtworzyć na pewno jest aktualnie dostępny. Odśwież stronę przeglądarki – jeżeli w dalszym ciągu widzisz komunikat informujący, że plik którego szukasz jest tymczasowo niedostępny możliwe jest, że z przyczyn technicznych nie możemy wyświetlić danego materiału. Prosimy, spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami pod adresem hello@player.pl

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
55% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!