Wyszukiwanie po tagu: jakość

  • Otrzymałem komunikat „Materiał nie działa płynnie? Jego jakość może nie być dostosowana do możliwości Twojeg...

    Jeżeli w trakcie oglądania uruchomiony materiał wideo nie działa płynnie lub zacina się, bardzo prawdopodobne, że Twoje połączenie z internetem jest niestabilne lub zbyt wolne, abyś kontynuował oglądanie w danej jakości. Sprawdź, czy Twoje urządzenie nie jest obciążone przez inne aplikacje czy procesy (kliknij tutaj, aby przejść do instrukcji). Możesz też zmienić ...

  • Problemy z odtwarzaniem

    AKTUALIZACJAJeśli korzystasz z urządzenia Chromecast i obserwujesz problemy z odtworzeniem materiałów, zaktualizuj aplikację Player do najnowszej wersji. Czy podczas próby odtwarzania materiałów w serwisie Player występują któreś  z poniższych problemów? Buforowanie Błędy połączenia Zamrażanie obrazu Niska jakość wideo „Skaczący” ekran Zacięcie na ekranie powitalnym Jak sobie możesz z tym poradzić?  Prosimy, wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj ...