Wyszukiwanie po tagu: jakość
-
Otrzymałem komunikat „Materiał nie działa płynnie? Jego jakość może nie być dostosowana do możliwości Twojeg...
Jeżeli w trakcie oglądania uruchomiony materiał wideo nie działa płynnie lub zacina się, bardzo prawdopodobne, że Twoje połączenie z internetem jest niestabilne lub zbyt wolne, abyś kontynuował oglądanie w danej jakości. Sprawdź, czy Twoje urządzenie nie jest obciążone przez inne aplikacje czy procesy (kliknij tutaj, aby przejść do instrukcji). Możesz też zmienić ...
-
Problemy z odtwarzaniem
UWAGA - Brak dźwięku na TVJeśli doświadczasz problemów z dźwiękiem na telewizorach LG webOS, Samsung Tizen oraz Android TV, prosimy o zaktualizowanie aplikacji Player do najnowszej wersji. Czy podczas próby odtwarzania materiałów w serwisie Player występują któreś z poniższych problemów? Buforowanie Błędy połączenia Zamrażanie obrazu Niska jakość wideo „Skaczący” ekran Zacięcie na ekranie powitalnym Jak sobie możesz z ...