Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat „Materiał nie działa płynnie? Jego jakość może nie być dostosowana do możliwości Twojego urządzenia”.

Jeżeli w trakcie oglądania uruchomiony materiał wideo nie działa płynnie lub zacina się, bardzo prawdopodobne, że Twoje połączenie z internetem jest niestabilne lub zbyt wolne abyś kontynuował oglądanie w danej jakości.

Sprawdź czy Twoje urządzenie nie jest obciążone przez inne aplikacje czy procesy.

Możesz też zmienić ręcznie jakość odtwarzanego materiału lub ustawić ją w trybie AUTO - wtedy player dostosuje ją automatycznie.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
34% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!