Tematy pomocy ‹ Powrót

Otrzymałem komunikat „Materiał nie działa płynnie? Jego jakość może nie być dostosowana do możliwości Twojego urządzenia”.

Jeżeli w trakcie oglądania uruchomiony materiał wideo nie działa płynnie lub zacina się, bardzo prawdopodobne, że Twoje połączenie z internetem jest niestabilne lub zbyt wolne abyś kontynuował oglądanie w danej jakości.

Sprawdź czy Twoje urządzenie nie jest obciążone przez inne aplikacje czy procesy.

Możesz też zmienić ręcznie jakość odtwarzanego materiału lub ustawić ją w trybie AUTO - wtedy player dostosuje ją automatycznie.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
25% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player