Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Problem z uruchomieniem materiału

Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu NU/E/OR i takim komunikatem? 

WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej.

Ten kod może oznaczać problem z uruchomieniem materiału.

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r. 
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przez wejście w link player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Skorzystaj z innej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję Google ChromeMozilla Firefox lub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl.
    4. Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji.
    5. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock (sprawdź, jak to zrobić).
    6. Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie.
    7. Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
    8. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe, może czasem skutkować problemami w korzystaniu z Playera. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom ponownie materiał.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie).
    3. Sprawdź, czy możesz otworzyć ten materiał na innych urządzeniach (np. na komputerze w przeglądarce).
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu Google Play.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji i zakładka dane diagnostyczne). LKLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom ponownie materiał.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Sprawdź, czy możesz otworzyć ten materiał na innych urządzeniach (np. na komputerze w przeglądarce).
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu App Store.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji i zakładka dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
    3. Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji i zakładka dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Zamknij i uruchom ponownie aplikację na swoim telewizorze.
    2. Wyłącz telewizor z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
    3. Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji i zakładka dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
14% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami