Problem z uruchomieniem materiału

Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu NU/E/OR i takim komunikatem? 

WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej.

Ten kod może oznaczać problem z uruchomieniem materiału.

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r. 
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Skorzystaj z innej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję Google ChromeMozilla Firefox lub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl.
    4. Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji - sprawdź, jak to zrobić.
    5. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock (sprawdź, jak to zrobić).
    6. Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie.
    7. Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
    8. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe, może czasem skutkować problemami w korzystaniu z Playera. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom ponownie materiał.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie) - przejdź do instrukcji.
    3. Sprawdź, czy możesz otworzyć ten materiał na innych urządzeniach (np. na komputerze w przeglądarce).
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu Google Play - sprawdź najnowsze wersje.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji i zakładka dane diagnostyczne). LKLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom ponownie materiał.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Sprawdź, czy możesz otworzyć ten materiał na innych urządzeniach (np. na komputerze w przeglądarce).
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu App Store - sprawdź najnowsze wersje.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji i zakładka dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
    3. Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji i zakładka dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • Informujemy o możliwych ograniczeniach w dostępie do treści w pakiecie EUROSPORT EXTRA na telewizorach Samsung Tizen 2.X oraz LG z wersją systemu poniżej WebOS 3.6. W ramach tego pakietu dostęp wyłącznie do 2 kanałów live: EUROSPORT 1HD i EUROSPORT 2HD.

    1. Zamknij i uruchom ponownie aplikację na swoim telewizorze.
    2. Wyłącz telewizor z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
    3. Uruchom ponownie połączenie internetowe – zresetuj router.
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji i przejdź do zakładki dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • Informujemy o możliwych ograniczeniach w dostępie do treści w pakiecie EUROSPORT EXTRA na telewizorach Samsung Tizen 2.X oraz LG z wersją systemu poniżej WebOS 3.6. W ramach tego pakietu dostęp wyłącznie do 2 kanałów live: EUROSPORT 1HD i EUROSPORT 2HD.

     

    1. Uruchom ponownie materiał.
    2. Uruchom ponownie aplikację.
    3. Wymuś zatrzymanie aplikacji - sprawdź, jak to zrobić.
    4. Sprawdź, czy możesz odtwarzać materiał na innym urządzeniu lub w przeglądarce na stronie player.pl.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Tutaj możesz sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Nie wiesz, jak pobrać nową wersję? Przejdź do instrukcji.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji i przejdź do zakładki dane diagnostyczne). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
15% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami