Wyszukiwanie po tagu: nie mogę oglądać

  • Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp".

    Jeżeli otrzymałeś komunikat "Wykup dostęp" oznacza to, że wybrany przez Ciebie materiał dostępny jest w płatnej ofercie, czyli po wykupieniu pakietu. Masz wykupiony pakiet, ale w dalszym ciągu widzisz komunikat o konieczności wykupienia dostępu? Odśwież przeglądarkę i upewnij się, że jesteś zalogowany. W dalszym ciągu nie możesz obejrzeć wybranego materiału? Skontaktuj się ...

  • Otrzymałem komunikat "Zaloguj się".

    Jeżeli podczas próby odtworzenia materiału otrzymałeś komunikat "Zaloguj się" oznacza to, że wybrane przez Ciebie wideo nie jest dostępne dla niezalogowanych użytkowników. Kliknij w "Zaloguj się" aby obejrzeć wybrany odcinek, film lub program. Jesteś zalogowany, ale w dalszym ciągu widzisz komunikat? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego - postaramy się ...