Wyszukiwanie po tagu: nie mogę oglądać

  • Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp".

    Jeżeli otrzymałeś komunikat  „WYKUP DOSTĘP”? Oznacza to, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet. Masz już aktywną subskrypcję? Przejdź od razu do kolejnego punktu. 1. Jak sprawdzić, który pakiet mam kupić? W przeglądarce internetowej wejdź na wybrany materiał, który chcesz obejrzeć i kliknij "Wykup dostęp".  Zostaniesz przekierowany do sklepu Playera ...

  • Otrzymałem komunikat "Zaloguj się".

    Aby oglądać materiały Playera, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem oraz mieć aktywny jeden z pakietów dostępnych w ofercie sklepu - sprawdź ofertę. Nie wiesz, w jaki sposób się zalogować? To bardzo proste – sprawdź tutaj, jak to zrobić. Jesteś zalogowany, ale w dalszym ciągu widzisz komunikat? Skontaktuj się z nami - ...

  • Błąd odtwarzania

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu UN/E/ON i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.  Ten kod zazwyczaj oznacza, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału. Jesteśmy w trakcie analizowania tego błędu.  Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej. Jeśli masz włączony program blokujący reklamy, spróbuj go wyłączyć. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie ...

  • Materiał niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IT/T/TS i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj ponownie. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał ...