Wyszukiwanie po tagu: nie mogę oglądać

  • Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp"

    Jeżeli otrzymałeś komunikat  „WYKUP DOSTĘP”, oznacza to, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet. Czy masz już aktywną subskrypcję? 

  • Otrzymałem komunikat "Zaloguj się".

    W nowej formule serwisu Player możesz oglądać materiały na 3 różne sposoby. Jako użytkownik niezarejestrowany i niezalogowany możesz obejrzeć jeden wybrany odcinka serialu lub programu z reklamami bez opłat dziennie (doba kończy się zawsze o 23:59) oraz program informacyjny: Fakty oraz Express TTV podczas ich transmisji w kanałach TVN i TTV. ...

  • Błąd odtwarzania

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu UN/E/ON i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.  Ten kod zazwyczaj oznacza, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału. Jesteśmy w trakcie analizowania tego błędu.  Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED 702 i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej. Jeśli masz włączony program blokujący reklamy, spróbuj go wyłączyć. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, ...

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie ...

  • Materiał niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IT/T/TS i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj ponownie. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, ...

  • Problemy z uruchomieniem aplikacji Player na telewizorze

    Jeśli masz problemy z uruchomieniem aplikacji Player, sprawdź naszą ogólną rekomendację dotyczącą zmiany kodu DNS w ustawieniach swojego telewizora. Wejdź w Menu telewizora Wybierz kategorię Ustawienia, a w niej zakładkę Ogólne/Sieć i kliknij Stan Sieci Następnie w zakładce Ustaw IP wybierz rubrykę Ustaw DNS i zmień ustawienia z Uzyskaj automatycznie na Wprowadź ręcznie W ...