Materiał niedostępny
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IT/T/TS i poniższym komunikatem?
WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj ponownie.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
-
1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
3. Skorzystaj z innej przeglądarki. Rekomendujemy Google Chrome (pobierz).Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale się pojawił) oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Odczekaj godzinę i spróbuj ponownie uruchomić materiał.
2. Sprawdź, czy możesz odtwarzać ten materiał na innym urządzeniu (np. na komputerze w przeglądarce internetowej).
3. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie) - przejdź do instrukcji.
4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale się pojawił) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Odczekaj godzinę i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.
2. Sprawdź, czy możesz odtwarzać ten materiał na innym urządzeniu (np. na komputerze w przeglądarce internetowej).
3. Wymuś zatrzymanie aplikacji Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale się pojawił) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Odczekaj godzinę i spróbuj ponownie uruchomić materiał.
2. Sprawdź, czy możesz odtwarzać ten materiał na innych urządzeniach (np. na komputerze).
3. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (zobacz, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale się pojawił) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Wymuś zatrzymanie aplikacji Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
2. Wyloguj się i zaloguj ponownie na swoje konto w aplikacji.
3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji systemu operacyjnego telewizora. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale się pojawił) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Wymuś zatrzymanie aplikacji Player, a następnie spróbuj ponownie ją uruchomić.
2. Wyloguj się i zaloguj ponownie na swoje konto.
3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji systemu operacyjnego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale się pojawił) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.