Problem z ładowaniem źródła
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/G/ED na urządzeniu z systemem iOS i poniższym komunikatem?
WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.
Spróbuj ponownie lub uruchom aplikację Player jeszcze raz.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
- Sprawdź, czy materiał działa na innym urządzeniu lub w przeglądarce Safari.
- Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji Player na swoim urządzeniu.
- Wyloguj się z aplikacji i zamknij ją. Następnie otwórz ją ponownie oraz zaloguj się na swoje konto.
- Sprawdź, czy Twoje połączenie z internetem jest stabilne.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
Podobne pytania