Problem z ładowaniem źródła

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/G/ED na urządzeniu z systemem iOS i poniższym komunikatem? 

WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.
Spróbuj ponownie lub uruchom aplikację Player jeszcze raz.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
 
  1. Sprawdź, czy materiał działa na innym urządzeniu lub w przeglądarce Safari.
  2. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji Player na swoim urządzeniu.
  3. Wyloguj się z aplikacji i zamknij ją. Następnie otwórz ją ponownie oraz zaloguj się na swoje konto.
  4. Sprawdź, czy Twoje połączenie z internetem jest stabilne.

Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami