Wyszukiwanie po tagu: iOS
-
Jak mam zainstalować aplikację mobilną?
ANDROID Wyszukaj na ekranie swojego smartfona/tabletu sklep „Google Play” W wyszukiwarce sklepu Google Play wpisz Player i kliknij na ikonkę naszej aplikacji Kliknij „zainstaluj” i postępuj zgodnie z instrukcją, jaka wyświetli się na Twoim ekranie Po zainstalowaniu aplikacji, zaloguj się na swoje konto i oglądaj! iOS Znajdź na ekranie swojego iPhone’a lub iPad’a ikonkę „Apple Store” W ...
-
Dlaczego na iPhonie i iPadzie materiały się nie ładują?
Jeżeli na swoim urządzeniu z systemem iOS nie możesz odtworzyć materiału ponieważ zawiesza się on podczas wyświetlania reklam, spróbuj wyłączyć tryb Oszczędzania Baterii: Ta opcja jest dostępna w menu urządzenia: Ustawienia > Bateria > Tryb niskiego zużycia baterii (ścieżka w menu może różnić się w zależności od modelu urządzenia i wersji ...
-
Jakie są najnowsze wersje aplikacji Player?
Najnowsze wersje aplikacji Player: iOS – wersja 5.13.5 - przejdź do sklepu. Android – wersja 8.1.2 - przejdź do sklepu. Android TV – wersja 3.3.2 - przejdź do sklepu. Apple TV – wersja 1.6.6 Telewizory LG (webOS) – wersja 15.1.3 Telewizory Samsung Tizen – wersja 15.0.0 Telewizory Hisense - wersja 15.1.2 Telewizory z systemem TiVO - wersja 15.1.2 PlayStation ...
-
Problem z ładowaniem źródła
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/G/ED na urządzeniu z systemem iOS i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.Spróbuj ponownie lub uruchom aplikację Player jeszcze raz. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, ...