Wyszukiwanie po tagu: iOS

  • Jak mam zainstalować aplikację mobilną?

    ANDROID Wyszukaj na ekranie swojego smartfona/tabletu sklep „Google Play” W wyszukiwarce sklepu Google Play wpisz Player i kliknij na ikonkę naszej aplikacji Kliknij „zainstaluj” i postępuj zgodnie z instrukcją, jaka wyświetli się na Twoim ekranie Po zainstalowaniu aplikacji, zaloguj się na swoje konto i oglądaj! iOS Znajdź na ekranie swojego iPhone’a lub iPad’a ikonkę „Apple Store” W ...

  • Dlaczego na iPhonie i iPadzie materiały się nie ładują?

    Jeżeli na swoim urządzeniu z systemem iOS nie możesz odtworzyć materiału ponieważ zawiesza się on podczas wyświetlania reklam, spróbuj wyłączyć tryb Oszczędzania Baterii: Ta opcja jest dostępna w menu urządzenia: Ustawienia > Bateria > Tryb niskiego zużycia baterii  (ścieżka w menu może różnić się w zależności od modelu urządzenia i wersji ...

  • Jakie są najnowsze wersje aplikacji Player?

    Najnowsze wersje aplikacji Player: iOS – wersja 5.13.5 - przejdź do sklepu. Android – wersja 8.1.2 - przejdź do sklepu. Android TV – wersja 3.3.2 - przejdź do sklepu. Apple TV – wersja 1.6.6 Telewizory LG (webOS) – wersja 15.1.3 Telewizory Samsung Tizen – wersja 15.0.0 Telewizory Hisense - wersja 15.1.2 Telewizory z systemem TiVO - wersja 15.1.2 PlayStation ...

  • Problem z ładowaniem źródła

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/G/ED na urządzeniu z systemem iOS i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.Spróbuj ponownie lub uruchom aplikację Player jeszcze raz. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, ...