Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Dlaczego nie dostałem maila potwierdzającego rejestrację?

Dokończyłeś proces rejestracji, ale nie otrzymałeś maila z linkiem aktywacyjnym na wskazany przez siebie adres e-mail?

Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Niestety, niektóre filtry antyspamowe w skrzynkach mailowych automatycznie traktują tego typu wiadomości jako SPAM.

Jeżeli jednak nie widzisz maila od nas w żadnym folderze – spróbuj zarejestrować się ponownie, upewniając się, że podałeś poprawny adres e-mail.

Tym razem także nie otrzymałeś maila z linkiem aktywacyjnym? Skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego, który znajduje się na dole strony.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
62% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami