Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Dlaczego nie dostałem maila potwierdzającego rejestrację?

Dokończyłeś proces rejestracji, ale nie otrzymałeś maila z linkiem aktywacyjnym na wskazany przez siebie adres e-mail?

Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Niestety, niektóre filtry antyspamowe w skrzynkach mailowych automatycznie traktują tego typu wiadomości jako SPAM.

Jeżeli jednak nie widzisz maila od nas w żadnym folderze – spróbuj zarejestrować się ponownie, upewniając się, że podałeś poprawny adres e-mail.

Tym razem także nie otrzymałeś maila z linkiem aktywacyjnym? Skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego, który znajduje się na dole strony.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
59% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!