Dlaczego nie dostałem e-maila potwierdzającego rejestrację?

Dokończyłeś proces rejestracji, ale nie otrzymałeś maila z linkiem aktywacyjnym na wskazany przez siebie adres e-mail?

Sprawdź wszystkie foldery, w tym folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Niestety niektóre filtry antyspamowe w skrzynkach mailowych automatycznie traktują tego typu wiadomości jako SPAM.

Jeżeli jednak nie widzisz maila od nas w żadnym folderze – spróbuj zarejestrować się ponownie. Upewnij się, że podany adres e-mail jest prawidłowy.

Tym razem także nie otrzymałeś maila z linkiem aktywacyjnym? Skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
43% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami