Wyszukiwanie po tagu: problem z rejestracją

  • Dlaczego nie dostałem e-maila potwierdzającego rejestrację?

    Dokończyłeś proces rejestracji, ale nie otrzymałeś maila z linkiem aktywacyjnym na wskazany przez siebie adres e-mail? Sprawdź wszystkie foldery, w tym folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Niestety niektóre filtry antyspamowe w skrzynkach mailowych automatycznie traktują tego typu wiadomości jako SPAM. Jeżeli jednak nie widzisz maila od nas w żadnym folderze – ...

  • Dlaczego nie mogę się zarejestrować?

    Podczas próby rejestracji nowego konta otrzymałeś informację, że „Konto o takim adresie już istnieje”? Najprawdopodobniej już wcześniej dokonałeś rejestracji swojego adresu e-mail w naszej bazie. W takim przypadku podczas logowania kliknij „Nie pamiętasz hasła?” i wpisz swój adres e-mail. Wyślemy Ci link aktywacyjny, dzięki któremu będziesz mógł zresetować swoje hasło. Jeżeli jednak ...

  • Jak zarejestrować się w CANAL+ online z pakietem zakupionym w Playerze?

    Jeśli posiadasz jeden z pakietów CANAL+, ELEVEN SPORTS, UNLIMITED lub HBO (pochodzący z dystrybucji CANAL+, czyli zakupiony w Playerze przed 1 lipca 2022 roku), możesz zarejestrować się w CANAL+ online i korzystać z serwisu w ramach usługi kupionej w sklepie Player. Zrobisz to w kilku prostych krokach:KROK 1. Zaloguj się na ...