Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Dlaczego nie mogę się zarejestrować?

Podczas próby rejestracji nowego konta otrzymałeś informację, że „Konto o takim adresie już istnieje”? Najprawdopodobniej już kiedyś dokonałeś rejestracji swojego adresu e-mail w naszej bazie.

W takim przypadku podczas logowania kliknij w „Nie pamiętasz hasła?” i wpisz swój adres e-mail. Wyślemy Ci link aktywacyjny dzięki któremu będziesz mógł zresetować swoje hasło i w pełni korzystać ze swojego konta w player.

Jeżeli jednak jesteś przekonany, że nigdy nie rejestrowałeś się w player – upewnij się, że adres, który wpisujesz w formularzu jest poprawny i na pewno należy do Ciebie. W przypadku gdy adres e-mail jest poprawny, a Ty dalej nie możesz się zarejestrować skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego, który znajduje się na dole strony.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
42% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!