Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ Powrót

Dlaczego nie mogę się zarejestrować?

Podczas próby rejestracji nowego konta otrzymałeś informację, że „Konto o takim adresie już istnieje”? Najprawdopodobniej już kiedyś dokonałeś rejestracji swojego adresu e-mail w naszej bazie.

W takim przypadku podczas logowania kliknij w „Nie pamiętasz hasła?” i wpisz swój adres e-mail. Wyślemy Ci link aktywacyjny dzięki któremu będziesz mógł zresetować swoje hasło i w pełni korzystać ze swojego konta w player.

Jeżeli jednak jesteś przekonany, że nigdy nie rejestrowałeś się w player – upewnij się, że adres, który wpisujesz w formularzu jest poprawny i na pewno należy do Ciebie. W przypadku gdy adres e-mail jest poprawny, a Ty dalej nie możesz się zarejestrować skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego, który znajduje się na dole strony.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
47% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player