Dlaczego nie mogę się zarejestrować?
Podczas próby rejestracji nowego konta otrzymałeś informację, że „Konto o takim adresie już istnieje”? Najprawdopodobniej już kiedyś dokonałeś rejestracji swojego adresu e-mail w naszej bazie.
W takim przypadku podczas logowania kliknij w „Nie pamiętasz hasła?” i wpisz swój adres e-mail. Wyślemy Ci link aktywacyjny dzięki któremu będziesz mógł zresetować swoje hasło i w pełni korzystać ze swojego konta w Playerze.
Jeżeli jednak jesteś przekonany, że nigdy nie rejestrowałeś się w Playerze – upewnij się, że adres, który wpisujesz w formularzu jest poprawny i na pewno należy do Ciebie. W przypadku, gdy adres e-mail jest poprawny, a Ty dalej nie możesz się zarejestrować, skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego, który znajduje się na dole strony.
Tutaj możesz sprawdzić, co zrobić w sytuacji, gdy nie otrzymałeś wiadomości z linkiem aktywacyjnym.
Chcesz zmienić adres e-mail przypisany do swojego konta Player? A może nie masz już do niego dostępu, a chcesz odzyskać hasło? Sprawdź tutaj, jak to zrobić.