Otrzymałem komunikat "Trwa weryfikacja karty płatniczej"

Jeśli nie możesz sfinalizować zakupu, ponieważ cały czas wyświetla Ci się komunikat „Weryfikacja karty płatniczej”, może to oznaczać, że Twoja przeglądarka blokuje wyskakujące okienka.

W przeglądarce Safari na komputerze wybierz kolejno opcje Safari > Ustawienia (lub Preferencje) z paska menu. W karcie Witryny (Websites) możesz skonfigurować opcje dopuszczania okien wyskakujących.

Na telefonie z przeglądarką Safari możesz zmienić swoje preferencje w aplikacji Ustawienia. Znajdź aplikacją Safari i otwórz zakładkę Ogólne. W tym miejscu możesz dezaktywować opcję Blokuj okna wyskakujące.



W pozostałych wspieranych przeglądarkach wyskakujące okienka możesz odblokować po kliknięciu w wyskakujący komunikat na pasku adresu strony (jeśli w danej chwili jakieś okno zostało zablokowane) lub w ustawieniach przeglądarki.

W przypadku Google Chrome otwórz Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryn > Pop-upy i przekierowania. W tym miejscu możesz zezwolić na wyskakiwanie okien.



W Mozilli Firefox otwórz Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo, a następnie przejdź do sekcji Uprawnienia i zarządzaj ustawieniami „Blokowanie wyskakujących okien”.



W Operze otwórz Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryn > Pop-upy i przekierowania, a następnie w sekcji Działanie domyślne skonfiguruj ustawienia dotyczące wyskakujących okienek.



Jeśli pomimo zmiany ustawień swojej przeglądarki wciąż nie możesz sfinalizować płatności, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
45% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami