Błąd odtwarzania

Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu NU/A/OR?

Ten kod może oznaczać problem z uruchomieniem materiału.

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    4. Sprawdź, czy są dostępne nowsze wersje Twojej przeglądarki i pobierz aktualizację - sprawdź, jak to zrobić.
    5. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock (zobacz, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    6. Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie.
    7. Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
    8. Jeśli masz taką możliwość, spróbuj połączyć się z inną siecią i uruchomić materiał.
    9. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, aby poprawnie odtwarzać materiały Playera: wykonaj test urządzenia.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Uruchom ponownie materiał.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie) - przejdź do instrukcji.
    3. Sprawdź, czy możesz otworzyć ten materiał na innych urządzeniach (np. na komputerze w przeglądarce).
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu Google Play - sprawdź najnowsze wersje.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Zamknij, a następnie uruchom ponownie materiał.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player i spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Sprawdź, czy możesz otworzyć materiał na innych urządzeniach (np. na komputerze).
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu App Store - sprawdź najnowsze wersje.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    2. Wyczyść dane aplikacji: Ustawienia > Aplikacje > Aplikacja Player > Wyczyść pamięć podręczną (ścieżka może się różnić w zależności od wersji aplikacji) - dowiedz się więcej.
    3. Wyloguj i zaloguj się ponownie do aplikacji - sprawdź, jak to zrobić
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    5. Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Uruchom ponownie materiał.
    2. Wykonaj restart aplikacji - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    3. Zrestartuj swój router lub modem (wyłącz go i uruchom ponownie).
    4. Wyłącz telewizor z zasilania na 5 minut i uruchom go ponownie.
    5. Przywróć ustawienia fabryczne routera.
    6. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    7. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim telewizorze. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Uruchom materiał ponownie.
    2. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie.
    3. Zrestartuj swój router/modem (wyłącz go i ponownie uruchom).
    4. Odłącz telewizor z zasilania na 5 minut i uruchom go ponownie.
    5. Przywróć ustawienia fabryczne routera.
    6. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    7. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim telewizorze. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
20% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami