Wyszukiwanie po tagu: nie mogę odtworzyć materiału w przeglądarce

  • Otrzymałem komunikat „Materiał nie jest dostępny dla Twojej przeglądarki”.

    Podczas próby uruchomienia materiału w technologii 360 na ekranie zobaczyłeś komunikat "Materiał nie jest dostępny dla Twojej przeglądarki"? Niestety, najprawdopodobniej przeglądarka internetowa z której korzystasz nie wspiera materiałów w tej technologii. Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki np. Google Chrome czy Firefox i odtwórz materiał ponownie. Miłego oglądania!

  • Błąd uruchomienia materiału

    Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu PL/A/ED i takim komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej. Ten kod często oznacza problem z uruchomieniem materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z ...

  • Problem z odtwarzaniem w przeglądarce mobilnej

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu CO/S/OR i poniższym komunikatem? MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY Nie możemy odtworzyć tego materiału w przeglądarce internetowej na urządzeniu mobilnym. Aby uruchomić materiał, skorzystaj z aplikacji mobilnej dedykowanej dla Twojego urządzenia. Ten kod oznacza, że próbujesz odtworzyć materiał w przeglądarce na urządzaniu mobilnym, która nie ...

  • Niewspierana przeglądarka

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu UN/D/RM i poniższym komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Wygląda na to, że Twoja przeglądarka internetowa nie współpracuje z zabezpieczeniami odtwarzania treści (DRM). Zaktualizuj ją do najnowszej wersji lub zmień przeglądarkę. Ten kod informuje, że w aplikacji pojawił się problem, który często powoduje wylogowanie z ...

  • Błąd odtwarzania

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu NU/A/OR? Ten kod może oznaczać problem z uruchomieniem materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz ...

  • Problem z odtworzeniem materiału

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/E/ED i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz ...

  • Materiał niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IT/B/RM i poniższym komunikatem?  MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY. Wybrany materiał jest obecnie niedostępny. Spróbuj ponownie za kilka chwil lub wybierz inny tytuł. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ...