Błąd uruchomienia materiału
Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu PL/A/ED i takim komunikatem?
WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej.
Ten kod często oznacza problem z uruchomieniem materiału.
Jak sobie możesz z tym poradzić?
Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
- Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox lub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl.
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód – link do przetestowania usługi. https://player.pl/przetestuj-usluge
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale i w którym momencie odtwarzania wystąpił błąd) oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Zamknij i uruchom ponownie materiał.
- Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu Google Play.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale i w którym momencie odtwarzania wystąpił błąd) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Uruchom ponownie materiał.
- Zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu App Store.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale i w którym momencie odtwarzania wystąpił błąd) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Zamknij i uruchom ponownie odtwarzany materiał.
- Całkowicie zamknij aplikację Player w telewizorze, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem).
- Wyłącz urządzenie z zasilania. Poczekaj co najmniej 30 sekund, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
- Przywróć ustawienia fabryczne routera.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli dostępna jest aktualizacja aplikacji, zainstaluj ją.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na urządzeniu, z którego korzystasz. Zaktualizuj system w razie konieczności.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Zamknij i uruchom ponownie odtwarzany materiał.
- Zamknij aplikację Player w telewizorze, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem).
- Wyłącz urządzenie z zasilania. Poczekaj co najmniej 30 sekund, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
- Przywróć ustawienia fabryczne routera.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli dostępna jest aktualizacja aplikacji, zainstaluj ją.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na urządzeniu, z którego korzystasz. Zaktualizuj system w razie konieczności.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.