Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Błąd uruchomienia materiału

Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu PL/A/ED i takim komunikatem? 

WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej.

Ten kod często oznacza problem z uruchomieniem materiału.

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
    2.  Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przechodząc do strony:  player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję przeglądarki Google ChromeMozilla Firefox lub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl.
    4. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód – link do przetestowania usługi. https://player.pl/przetestuj-usluge

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale i w którym momencie odtwarzania wystąpił błąd) oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Zamknij i uruchom ponownie materiał.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu Google Play.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale i w którym momencie odtwarzania wystąpił błąd) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom ponownie materiał.
    2. Zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu App Store.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale i w którym momencie odtwarzania wystąpił błąd) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Zamknij i uruchom ponownie odtwarzany materiał.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player w telewizorze, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem).
    4. Wyłącz urządzenie z zasilania. Poczekaj co najmniej 30 sekund, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
    5. Przywróć ustawienia fabryczne routera.
    6. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli dostępna jest aktualizacja aplikacji, zainstaluj ją.
    7. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na urządzeniu, z którego korzystasz. Zaktualizuj system w razie konieczności.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Zamknij i uruchom ponownie odtwarzany materiał.
    2. Zamknij aplikację Player w telewizorze, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem).
    4. Wyłącz urządzenie z zasilania. Poczekaj co najmniej 30 sekund, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
    5. Przywróć ustawienia fabryczne routera.
    6. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli dostępna jest aktualizacja aplikacji, zainstaluj ją.
    7. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na urządzeniu, z którego korzystasz. Zaktualizuj system w razie konieczności.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
7% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami