Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Błąd uruchomienia materiału

Przy próbie odtworzenia materiału w player widzisz planszę z kodem błędu PL/A/ED i takim komunikatem? 

WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej.

Ten kod często oznacza problem z uruchomieniem materiału.

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

WYBIERZ URZĄDZENIE:
    1. Odśwież stronę player : wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r
    2.  Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przechodząc do strony:  player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję przeglądarki Google ChromeMozilla Firefoxlub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl
    4. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód – link do przetestowania usługi. https://player.pl/przetestuj-usluge
    5. Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu.
Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
5% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami