Wyszukiwanie po tagu: plansza wystąpił błąd
-
Błąd odtwarzania
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu NU/A/OR? Ten kod może oznaczać problem z uruchomieniem materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz ...
-
Problemy z odtwarzaniem na Chromecast - błąd 703
W trakcie korzystania z Playera na urządzeniu Chromecast widzisz planszę z kodem błędu 703? Jak możesz sobie z tym poradzić?Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku. Uruchom ponownie urządzenie. Uruchom ponownie sieć domową: odłącz ...
-
Problemy z odtwarzaniem na Chromecast - Błąd 704
W trakcie korzystania z Playera na urządzeniu Chromecast widzisz planszę z kodem błędu 704? Błąd ten może wynikać z nieprawidłowej konfiguracji pliku i wymaga dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy (zaloguj się do aplikacji Player, wybierz zakładkę Ustawienia, następnie Dane diagnostyczne / Diagnostyka i ...