Problemy z odtwarzaniem na Chromecast - błąd 703

W trakcie korzystania z Playera na urządzeniu Chromecast widzisz planszę z kodem błędu 703?

Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  1. Uruchom ponownie urządzenie.
  2. Uruchom ponownie sieć domową:
    • odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund,
    • włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią,
    • odśwież stronę i spróbuj ponownie uruchomić materiał.
  3. Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje.

Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy (zaloguj się do aplikacji Player, wybierz zakładkę Ustawienia, następnie Dane diagnostyczne / Diagnostyka i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami