Wyszukiwanie po tagu: problem techniczny

  • Jak wygenerować plik HAR?

    Plik HAR to jeden z elementów jakich nasz Zespół Obsługi Klienta może potrzebować aby dokonać wnikliwej analizy Twojego zgłoszenia i poprawnie zdiagnozować problem, który wystąpił. Czym jest plik HAR? To format pliku używany przez niektóre narzędzia do przechwytywania sesji HTTP do eksportowania danych.  Zostałeś poproszony przez Zespół Obsługi Klienta o wygenerowanie takiego pliku? ...

  • Materiał chwilowo niedostępny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LI/V/LE i poniższym komunikatem? MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY. Wygląda na to, że mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Spróbuj ponownie później lub sprawdź dostępność na innym urządzeniu. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po ...

  • Problemy z odtwarzaniem na Chromecast - błąd 701

    W trakcie korzystania z Playera na urządzeniu Chromecast widzisz planszę z kodem błędu 701? Jak możesz sobie z tym poradzić?Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku. Uruchom ponownie urządzenie. Uruchom ponownie sieć domową: odłącz ...

  • Problemy z odtwarzaniem na Chromecast - błąd 702

    W trakcie korzystania z Playera na urządzeniu Chromecast widzisz planszę z kodem błędu 702? Błąd ten może wynikać z nieprawidłowej konfiguracji pliku i wymaga dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy (zaloguj się do aplikacji Player, wybierz zakładkę Ustawienia, następnie Dane diagnostyczne / Diagnostyka i ...

  • Problemy z odtwarzaniem na Chromecast - błąd 703

    W trakcie korzystania z Playera na urządzeniu Chromecast widzisz planszę z kodem błędu 703? Jak możesz sobie z tym poradzić?Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku. Uruchom ponownie urządzenie. Uruchom ponownie sieć domową: odłącz ...

  • Problemy z odtwarzaniem na Chromecast - Błąd 704

    W trakcie korzystania z Playera na urządzeniu Chromecast widzisz planszę z kodem błędu 704? Błąd ten może wynikać z nieprawidłowej konfiguracji pliku i wymaga dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy (zaloguj się do aplikacji Player, wybierz zakładkę Ustawienia, następnie Dane diagnostyczne / Diagnostyka i ...