Wyszukiwanie po tagu: problem techniczny
-
Jak wygenerować plik HAR?
Plik HAR to jeden z elementów jakich nasz Zespół Obsługi Klienta może potrzebować aby dokonać wnikliwej analizy Twojego zgłoszenia i poprawnie zdiagnozować problem, który wystąpił. Czym jest plik HAR? To format pliku używany przez niektóre narzędzia do przechwytywania sesji HTTP do eksportowania danych. Zostałeś poproszony przez Zespół Obsługi Klienta o wygenerowanie takiego pliku? ...
-
Materiał chwilowo niedostępny
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LI/V/LE i poniższym komunikatem? MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY. Wygląda na to, że mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Spróbuj ponownie później lub sprawdź dostępność na innym urządzeniu. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po ...