Tematy pomocy ‹ Powrót

Jak wygenerować plik HAR?

Plik HAR to jeden z elementów jakich nasz Zespół Obsługi Klienta może potrzebować aby dokonać wnikliwej analizy Twojego zgłoszenia i poprawnie zdiagnozować problem, który wystąpił.

Czym jest plik HAR? To format pliku używany przez niektóre narzędzia do przechwytywania sesji HTTP do eksportowania danych. 

Zostałeś poproszony przez Zespół Obsługi Klienta o wygenerowanie takiego pliku? Poniżej znajsziesz szczegółowe instrukcje dla poszczególnych przeglądarek.

GOOGLE CHROME

  • z paska Menu przeglądarki Chrome wybierz Widok, następnie Więcej narzędzi i Narzędzia dla programistów
  • Ważne! Zwróć uwagę aby konsola programisty nie blokowała odtwarzania materiału na naszej stronie - jeśli jest z prawej strony pomniejsz jej okno lub przenieś na dół (trzy kropki menu samej konsoli i opcja "Dock to the side" --> Dock to the bottom)
  • W panelu programisty wybierz kartę Network (Sieć)
  • Poszukaj okrągłego przycisku nagrywania w lewym górnym rogu karty i upewnij się, że jest koloru czerwonego. Jeśli jest szary - kliknij go jednokrotnie, aby rozpocząć nagrywanie.
  • Zaznacz pole obok Preserve log (Zachowaj dziennik)
  • Kliknij przycisk Clear (przekreślone kółko), aby usunąć wszelkie istniejące dzienniki występujące na karcie Network.
  • Spróbuj odtworzyć błąd, który uprzednio występował, podczas gdy żądania sieciowe będą rejestrowane
  • Po odtworzeniu tego problemu kliknij prawym przyciskiem myszy w dowolnym miejscu siatki zapytań sieciowych, wybierz komendę Save as HAR with Content (Zapisz jako HAR wraz z zawartością) i zapisz plik na komputerze.

MOZILLA FIREFOX

  • z Menu w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz opcję Developer a następnie Network - alternatywnie wybierz kombinację klawiszy na swojej klawiaturze Ctrl+Shift+Q
  • Ważne! Zwróć uwagę aby konsola programisty nie blokowała odtwarzania materiału na naszej stronie - jeśli jest z prawej strony pomniejsz jej okno lub przenieś na dół (trzy kropki menu samej konsoli i opcja "Dock to the side" --> Dock to the bottom)
  • Spróbuj odtworzyć błąd, który uprzednio występował
  • Zapisz migawkę, klikając prawym przyciskiem myszy na siatce pod kolumną Plik / File i wybierając „Zapisz wszystko jako HAR / HTTP Archive” („Save all as HAR”).

OPERA

  • w Menu, znajdującym się w lewym górnym rogu, wybierz Programista a następnie Narzędzia dla programistów w trybie sieciowym (Network mode)
  • Ważne! Zwróć uwagę aby konsola programisty nie blokowała odtwarzania materiału na naszej stronie - jeśli jest z prawej strony pomniejsz jej okno lub przenieś na dół (trzy kropki menu samej konsoli i opcja "Dock to the side" --> Dock to the bottom)
  • W panelu na górze (lub z boku) ekranu, otwórz kartę Network (Sieć).
  • Poszukaj okrągłego przycisku nagrywania w lewym górnym rogu karty i upewnij się, że jest koloru czerwonego. Jeśli jest szary - kliknij go jednokrotnie, aby rozpocząć nagrywanie
  • Zaznacz pole obok Preserve log (Zachowaj dziennik).
  • Kliknij przycisk Clear (przekreślone kółko), aby usunąć wszelkie istniejące dzienniki występujące na karcie Network.
  • Spróbuj odtworzyć błąd, który uprzednio występował, podczas gdy żądania sieciowe będą rejestrowane.
  • Po odtworzeniu tego problemu kliknij prawym przyciskiem myszy w dowolnym miejscu siatki zapytań sieciowych, wybierz komendę Save as HAR with Content (Zapisz jako HAR wraz z zawartością) i zapisz plik na komputerze.

Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania lub problemy z poprawnym wygenerowaniem tych plików - skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player