Wyszukiwanie po tagu: rozwiązywanie problemów
-
Jak wygenerować plik HAR?
Plik HAR to jeden z elementów jakich nasz Zespół Obsługi Klienta może potrzebować aby dokonać wnikliwej analizy Twojego zgłoszenia i poprawnie zdiagnozować problem, który wystąpił. Czym jest plik HAR? To format pliku używany przez niektóre narzędzia do przechwytywania sesji HTTP do eksportowania danych. Zostałeś poproszony przez Zespół Obsługi Klienta o wygenerowanie takiego pliku? ...
-
Problemy z uruchomieniem aplikacji Player na telewizorze
Jeśli masz problemy z uruchomieniem aplikacji Player, sprawdź naszą ogólną rekomendację dotyczącą zmiany kodu DNS w ustawieniach swojego telewizora. Wejdź w Menu telewizora Wybierz kategorię Ustawienia, a w niej zakładkę Ogólne/Sieć i kliknij Stan Sieci Następnie w zakładce Ustaw IP wybierz rubrykę Ustaw DNS i zmień ustawienia z Uzyskaj automatycznie na Wprowadź ręcznie W ...