Wyszukiwanie po tagu: rozwiązywanie zgłoszeń

  • Jak wygenerować plik HAR?

    Plik HAR to jeden z elementów jakich nasz Zespół Obsługi Klienta może potrzebować aby dokonać wnikliwej analizy Twojego zgłoszenia i poprawnie zdiagnozować problem, który wystąpił. Czym jest plik HAR? To format pliku używany przez niektóre narzędzia do przechwytywania sesji HTTP do eksportowania danych.  Zostałeś poproszony przez Zespół Obsługi Klienta o wygenerowanie takiego pliku? ...

  • Test obciążenia procesora oraz pamięci podręcznej

    Przeprowadzenie testu obciążenia procesora oraz pamięci podręcznej w trakcie korzystania z Playera jest dla nas ważnym elementem w trakcie diagnozowania Twojego zgłoszenia.  Będziemy bardzo wdzięczni, jeżeli nam w tym pomożesz! Nie wiesz jak to zrobić? Poniżej znajdziesz krótką instrukcję. KROK 1. Wejdź na player.pl i uruchom wybrany materiał lub kanał na żywo.KROK 2. ...