Wyszukiwanie po tagu: jak mogę się skontaktować z obsługą klienta
-
Jak wygenerować plik HAR?
Plik HAR to jeden z elementów jakich nasz Zespół Obsługi Klienta może potrzebować aby dokonać wnikliwej analizy Twojego zgłoszenia i poprawnie zdiagnozować problem, który wystąpił. Czym jest plik HAR? To format pliku używany przez niektóre narzędzia do przechwytywania sesji HTTP do eksportowania danych. Zostałeś poproszony przez Zespół Obsługi Klienta o wygenerowanie takiego pliku? ...
-
Jak skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta?
Zespół Obsługi Klienta Player jest do Twojej dyspozycji w godzinach 9.00-23.00. Napisz do nas przez aplikację Messenger na naszym profilu na Facebooku lub wyślij wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajduje się na dole strony. Możesz również porozmawiać z nami telefonicznie, zadzwoń pod numer 22 444 77 79. Nasza infolinia ...