Wyszukiwanie po tagu: jak mogę się skontaktować z obsługą klienta
-
Jak wygenerować plik HAR?
Plik HAR to jeden z elementów jakich nasz Zespół Obsługi Klienta może potrzebować aby dokonać wnikliwej analizy Twojego zgłoszenia i poprawnie zdiagnozować problem, który wystąpił. Czym jest plik HAR? To format pliku używany przez niektóre narzędzia do przechwytywania sesji HTTP do eksportowania danych. Zostałeś poproszony przez Zespół Obsługi Klienta o wygenerowanie takiego pliku? ...
-
Problemy z dostarczeniem przesyłki z player+ BOX. Co robić?
Zamówiłeś pakiet Max w zestawie z dekoderem player+box i czekasz na dostarczenie przesyłki? Co zrobić, jeśli paczka nie dotarła w terminie lub nie było Cię w domu, gdy przyjechał kurier? Skontaktuj się z nami za pomocą formularza, który znajduje się na dole strony. Sprawdzimy gdzie podziewa się Twoja przesyłka i kiedy dotrze ...