Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Błąd odtwarzania

W trakcie korzystania z player widzisz planszę z kodem błędu GE/E/IC i poniższym komunikatem? 

WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. 

Ten kod zazwyczaj oznacza to, problem z odtworzeniem materiału. Jesteśmy w trakcie analizowania tego błędu. 

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

WYBIERZ URZĄDZENIE:
    1. Odśwież stronę player: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r 
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Możesz to zrobić przechodząc do strony: pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki . Pobierz najnowszą wersję przeglądarki Google ChromeMozilla Firefoxlub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl
    4. Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji
    5. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock
    6. Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie
    7. Uruchom ponownie sieć domową
    • Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund.
    • Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać
    • Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player
    1. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe, może czasem skutkować problemami w korzystaniu z player. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-uslugei sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego.
    2. Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu.
    1. Uruchom ponownie aplikację Player (zamknij aplikację i uruchom ją ponownie)
    2. Wyczyść dane cache aplikacji.
    3. Jeżeli byłeś zalogowany, Wyloguj się i Zaloguj ponownie.
    4. Sprawdź, czy jest dostępna aktualizacja aplikacji Player.
    5. Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację.
    6. Uruchom ponownie urządzenie.
    7. Uruchom ponownie sieć internetową.
    8. Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz po wybraniu w aplikacji zakładki Ustawienia -> Dane diagnostyczne
    1. Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie 
    2. Wyłącz TV z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie
    3. Zrestartuj sieć internetową (router/modem),
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli nie, zrób aktualizację
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego telewizora
    6. Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz po wybraniu w aplikacji zakładki Ustawienia -> Dane diagnostyczne
    1. Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie 
    2. Wyłącz urządzenie z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie
    3. Zrestartuj sieć internetową (router/modem),
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli nie, zrób aktualizację
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego swojego urządzenia 
    6. Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz po wybraniu w aplikacji zakładki Ustawienia -> Dane diagnostyczne
    1. Wykonaj restart aplikacji Player - wyłącz ją i włącz ponownie 
    2. Wyłącz konsolę z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie
    3. Zrestartuj sieć internetową (router/modem),
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli nie, zrób aktualizację
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego konsoli
    6. Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego urządzenia. Kod serwisowy to ciąg znaków, który znajdziesz po wybraniu w aplikacji zakładki Ustawienia -> Dane diagnostyczne
Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
24% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami