Błąd odtwarzania

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu GE/E/IC i poniższym komunikatem? 

WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. 

Ten kod zazwyczaj oznacza, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r. 
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję przeglądarki Google ChromeMozilla Firefoxlub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl.
    4. Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji - sprawdź, jak to zrobić.
    5. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    6. Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie.
    7. Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
    • Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund.
    • Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać.
    • Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
    1. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe, może czasem skutkować problemami w korzystaniu z Playera. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego.

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom ponownie aplikację Player (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie) - przejdź do instrukcji.
    2. Wyczyść dane cache aplikacji - sprawdź, jak to zrobić.
    3. Jeżeli byłeś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.
    4. Sprawdź, czy jest dostępna aktualizacja aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.
    5. Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację.
    6. Uruchom ponownie urządzenie.
    7. Uruchom ponownie sieć internetową.

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie. 
    2. Wyłącz TV z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
    3. Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
    4. Upewnij się, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie (przejdź do artykułu).
    2. Wyłącz urządzenie z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
    3. Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego swojego urządzenia.

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Wykonaj restart aplikacji Player - wyłącz ją i włącz ponownie.
    2. Wyłącz konsolę z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
    3. Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim urządzeniu. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom ponownie aplikację Player.
    2. Wyczyść pamięć podręczną aplikacji.
    3. Jeżeli byłeś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.
    4. Sprawdź, czy jest dostępna aktualizacja aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.
    5. Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację.
    6. Uruchom ponownie urządzenie.
    7. Uruchom ponownie sieć internetową.

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
23% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami