Błąd odtwarzania
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu GE/E/IC i poniższym komunikatem?
WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.
Ten kod zazwyczaj oznacza, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
- Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefoxlub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl.
- Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji - sprawdź, jak to zrobić.
- Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
- Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie.
- Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
- Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund.
- Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać.
- Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe, może czasem skutkować problemami w korzystaniu z Playera. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Uruchom ponownie aplikację Player (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie) - przejdź do instrukcji.
- Wyczyść dane cache aplikacji - sprawdź, jak to zrobić.
- Jeżeli byłeś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.
- Sprawdź, czy jest dostępna aktualizacja aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.
- Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację.
- Uruchom ponownie urządzenie.
- Uruchom ponownie sieć internetową.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie.
- Wyłącz TV z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
- Upewnij się, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie (przejdź do artykułu).
- Wyłącz urządzenie z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego swojego urządzenia.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Wykonaj restart aplikacji Player - wyłącz ją i włącz ponownie.
- Wyłącz konsolę z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim urządzeniu. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Uruchom ponownie aplikację Player.
- Wyczyść pamięć podręczną aplikacji.
- Jeżeli byłeś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.
- Sprawdź, czy jest dostępna aktualizacja aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.
- Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację.
- Uruchom ponownie urządzenie.
- Uruchom ponownie sieć internetową.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.