Wyszukiwanie po tagu: wystąpił problem

  • Otrzymałem komunikat "Wystąpił problem z wyświetleniem Sklepu Player, spróbuj ponownie".

    Podczas próby zakupu pakietu w Sklepie Playera otrzymałeś komunikat "Wystąpił problem z wyświetleniem Sklepu Player"? Oznacza to, że wystąpił chwilowy problem z załadowaniem treści tam dostępnych. Odśwież przeglądarkę i spróbuj ponownie.

  • Problem z autoryzacją (dostępem)

    Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu HT/R/ED? Prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił problem z autoryzacją (dostępem). Jak sobie możesz z tym poradzić?  Poniższe wskazówki powinny pomóc w przypadku pojawienia się błędu. Po zastosowaniu każdej z nich sprawdź, czy błąd nadal występuje.1. Odśwież stronę: kliknij przycisk F5 lub skorzystaj z kombinacji ...