Przekroczony limit sesji HTTP
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu HT/I/ED?
Ten kod informuje, że jesteś zalogowany na więcej niż 5 urządzeniach.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
-
1. Wyloguj się z nadmiarowych urządzeń.
2. Zaloguj się ponownie na telewizorze, na którym pojawił się komunikat o błędzie.
3. Usuń nadmiarowe urządzenia - zaloguj się na player.pl i przejdź do zakładki Moje urządzenia.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Wyloguj się z nadmiarowych urządzeń.
2. Zaloguj się ponownie na urządzeniu, na którym pojawił się komunikat o błędzie.
3. Usuń nadmiarowe urządzenia - zaloguj się na player.pl i przejdź do zakładki Moje urządzenia.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.