Przekroczony limit sesji HTTP

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu HT/I/ED?

Ten kod informuje, że jesteś zalogowany na więcej niż 5 urządzeniach.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
  • 1. Wyloguj się z nadmiarowych urządzeń.
    2. Zaloguj się ponownie na telewizorze, na którym pojawił się komunikat o błędzie.
    3. Usuń nadmiarowe urządzenia - zaloguj się na player.pl i przejdź do zakładki Moje urządzenia.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

     

  • 1. Wyloguj się z nadmiarowych urządzeń.
    2. Zaloguj się ponownie na urządzeniu, na którym pojawił się komunikat o błędzie.
    3. Usuń nadmiarowe urządzenia - zaloguj się na player.pl i przejdź do zakładki Moje urządzenia.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

     

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami