Odtwarzanie wstrzymane przez program blokujący reklamy

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu AD/L/CK i poniższym komunikatem?

Odtwarzanie zablokowane przez program blokujący reklamy. Materiał wideo, który chcesz odtworzyć, jest poprzedzony reklamami i dlatego nie może zostać uruchomiony.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

1. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock: sprawdź, jak to zrobić.
2. Odśwież stronę wciśnij przycisk F5 lub kombinację CTRL + R.
3. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
4. Uruchom ponownie przeglądarkę.
5. Sprawdź, czy są dostępne nowsze wersje Twojej przeglądarki. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
6. Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki. Rekomendujemy Google Chrome.

Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale i w którym momencie odtwarzania wystąpił błąd) oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami