Przekroczony limit urządzeń

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu VI/I/ED 713 i poniższym komunikatem? 

NIE MOŻEMY WYŚWIETLIĆ TEGO MATERIAŁU Wygląda na to, że odtwarzasz w tym momencie dwa inne materiały w player. Wyłącz jeden z nich, aby kontynuować oglądanie na tym urządzeniu. Możesz oglądać nie więcej, niż dwa wideo jednocześnie.

Ten kod zazwyczaj oznacza, że materiał został uruchomiony na zbyt wielu urządzeniach.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r. 
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Upewnij się, czy aktualnie nie masz uruchomionego materiału na innych urządzeniach. Jeśli tak, wyłącz te, których nie używasz.
    4. Sprawdź liczbę przypisanych urządzeń do Twojego konta, usuń te, z których nie korzystasz. Dowiedz się więcej.
    5. Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
  • 1. Zamknij odtwarzany materiał, a następnie spróbuj uruchomić go ponownie.
    2. Zrestartuj aplikację Player.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Zamknij odtwarzany materiał, a następnie spróbuj uruchomić go ponownie.
    2. Zrestartuj aplikację Player.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
19% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami