GE/L/ED - Materiał niedostępny w Twojej lokalizacji

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu GE/L/ED i poniższym komunikatem?

NIE MOŻEMY WYŚWIETLIĆ TEGO MATERIAŁU Aby odtwarzać wybrany materiał w Twojej lokalizacji, aktywuj dostęp do swojego pakietu w całej Unii Europejskiej. 

Jeżeli posiadasz pakiet Player International i przy próbie odtworzenia materiału w Player pojawia się błąd GE/L/ED prawdopodobnie wybrany przez Ciebie tytuł nie jest dostępny w Twoim pakiecie. Sprawdź jakie materiały możesz oglądać w Player International. (KLIKNIJ TUTAJ)

Jeżeli wyświetlił Ci się powyższy komunikat, a posiadasz pakiet Player wykupiony w Polsce, to będziesz mieć dostęp do materiałów również w krajach UE i Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Jeżeli zweryfikowałeś, że wybrana pozycja wchodzi w skład Twojego pakietu, ale nie możesz jej wyświetlić, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  • Sprawdź, czy jesteś zalogowany/a na prawidłowe konto z aktywnym pakietem
  • Upewnij się, że nie korzystasz z VPN
  • Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację

Jeśli nadal nie możesz obejrzeć programu, który wchodzi w skład Twojego pakietu, przygotuj zrzut ekranu z Danych diagnostycznych (zaloguj się na konto Player > wejdź w Awatar > Ustawienia > Dane diagnostyczne) i użyj przycisku WYŚLIJ WIADOMOŚĆ lub KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
27% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami