Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Materiał niedostępny w Twojej lokalizacji

W trakcie korzystania z player widzisz planszę z kodem błędu GE/L/ED i poniższym komunikatem?

NIE MOŻEMY WYŚWIETLIĆ TEGO MATERIAŁU Aby odtwarzać wybrany materiał w Twojej lokalizacji, aktywuj dostęp do swojego pakietu w całej Unii Europejskiej. Wejdź na stronę pomoc.player.pl/cbp i postępuj zgodnie z instrukcją.

Ten kod oznacza, że konieczne jest odblokowanie dostępu do Twojego pakietu, tak abyś mógł korzystać z niego w całej Unii Europejskiej. W tym celu przejdź do formularza weryfikacji i wyślij nam dokument potwierdzający Twoje miejsce zamieszkania w Polsce.

Posiadasz pakiet TVN International i przy próbie odtworzenia materiału w Player pojawia się błąd GE/L/ED? Prawdopodobnie wybrany przez Ciebie tytuł nie jest dostępny w twoim pakiecie. Sprawdź jakie materiały możesz oglądać w TVN International. 

Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu? Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
12% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami