Kanał niedostępny

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LI/T/TS i poniższym komunikatem?

WYSTĄPIŁ BŁĄD. Wygląda na to, że wybrany kanał nie jest obecnie dostępny na tym urządzeniu. Spróbuj ponownie później lub sprawdź na innym urządzeniu.

Co to oznacza? 

Jeśli na ekranie Twojego urządzenia pojawia się komunikat o błędzie LI/T/TS, zazwyczaj oznacza to, że kanał nie jest dostępny. Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz uruchomić materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz odtworzyć materiał na innym urządzeniu (np. na komputerze w przeglądarce internetowej).
    3. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie) - przejdź do instrukcji.
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz uruchomić materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz odtworzyć materiał na innym urządzeniu (np. w przeglądarce internetowej na komputerze).
    3. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (sprawdź, jak to zrobić).
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz odtworzyć materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz uruchomić materiał na innym urządzeniu (np. w przeglądarce internetowej na komputerze).
    3. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz uruchomić materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz odtworzyć materiał na innym urządzeniu (np. w przeglądarce internetowej na komputerze).
    3. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego swojego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odczekaj godzinę i spróbuj jeszcze raz odtworzyć materiał.
    2. Sprawdź, czy możesz uruchomić materiał na innym urządzeniu (np. na komputerze w przeglądarce).
    3. Całkowicie zamknij aplikację Player i otwórz ją ponownie.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego swojego telewizora. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
25% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami