Wystąpił błąd

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu PL/I/ED?

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, aby poprawnie odtwarzać materiały Playera: wykonaj test urządzenia.
    4. Skorzystaj z innej przeglądarki. Rekomendujemy Google Chrome (pobierz).

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami