Wystąpił błąd

Błąd LO/E/ED oznacza, że mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Odśwież odtwarzacz.
    2. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie.
    3. Zrestartuj router - odłącz go od prądu i poczekaj, aż lampki kontrolne zgasną. Następnie uruchom go ponownie.
    4. Wyłącz urządzenie z zasilania, a następnie uruchom je ponownie.
    5. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    6. Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację - sprawdź, jak to zrobić.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Odśwież odtwarzacz.
    2. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie.
    3. Zresetuj router - odłącz go od prądu i poczekaj, aż zgasną lampki kontrolne. Następnie uruchom go ponownie.
    4. Wyłącz urządzenie z zasilania, a następnie uruchom je ponownie.
    5. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    6. Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację - sprawdź, jak to zrobić.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
31% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami