Wyszukiwanie po tagu: (702)

  • Wystąpił błąd

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu LO/I/ED 702 i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie lub skorzystaj z innej przeglądarki internetowej. Jeśli masz włączony program blokujący reklamy, spróbuj go wyłączyć. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, ...

  • Wystąpił błąd

    Błąd LO/E/ED oznacza, że mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • Problemy z odtwarzaniem na Chromecast - błąd 702

    W trakcie korzystania z Playera na urządzeniu Chromecast widzisz planszę z kodem błędu 702? Błąd ten może wynikać z nieprawidłowej konfiguracji pliku i wymaga dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy (zaloguj się do aplikacji Player, wybierz zakładkę Ustawienia, następnie Dane diagnostyczne / Diagnostyka i ...