Jak mogę zmienić adres e-mail mojego konta Player?

Konto TVN może być powiązane wyłącznie z jednym adresem e-mail - podanym w trakcie rejestracji.

Jeśli nie posiadasz aktywnej usługi, załóż nowe konto - pamiętaj, aby podczas rejestracji użyć adresu e-mail, do którego masz dostęp.

W przypadku utracenia dostępu do konta z aktywną subskrypcją lub podania niepoprawnego adresu e-mail podczas rejestracji, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres hello@player.pl zawierającej:

  • adresem e-mail, na które zostało założone konto w serwisie Player;
  • nowym adresem e-mail, na które ma zostać przeniesiona aktywna usługa;
  • potwierdzeniem ostatniej płatności za usługę wygenerowane z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
  • uzasadnieniem (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).

Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
94% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami