Jak mogę zmienić adres e-mail mojego konta Player?

Konto TVN może być powiązane wyłącznie z jednym adresem e-mail - podanym w trakcie rejestracji.

Jeśli chcesz zmienić adres e-mail przypisany do Twojego konta Player, możesz to zrobić jako zalogowany użytkownik w przeglądarce internetowej:

KROK 1. Po zalogowaniu się kliknij awatar znajdujący się po prawej stronie ekranu i wybierz Moje dane.


KROK 2. Wybierz konto, na którym chcesz się zalogować i wpisz ponownie hasło, jeśli to konieczne.
KROK 3. Na adres e-mail przypisany do konta otrzymasz kod autoryzacyjny. Skopiuj kod znajdujący się w wiadomości.


KROK 4. Wróć do strony Player, wklej lub przepisz przesłany kod we wskazane pole, a następnie kliknij „Przejdź do serwisu”.


KROK 5. W sekcji MOJE DANE Konta TVN możesz edytować informacje dotyczące swojego konta. Kliknij  ikonę ołówka obok adresu e-mail, który chcesz zmienić.


KROK 6. Dwukrotnie wpisz nowy adres e-mail (nie ma możliwości wklejenia skopiowanego wcześniej adresu)  i zatwierdź zmianę.

W tym miejscu możesz także zaznaczyć, że chcesz wylogować wszystkie urządzenia z tego konta.


KROK 7. Na wprowadzony, nowy adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem, który jest ważny przez 20 minut. Kliknij LINK, aby potwierdzić poprawność nowego adresu. Na stary adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem wprowadzonej zmiany.

Jeśli nie wnioskowałeś o zmianę adresu e-mail, a otrzymałeś powiadomienie - jak najszybciej zgłoś nam niepożądaną aktywność na swoim koncie TVN na hello@player.pl.

Pamiętaj, że zmiana adresu e-mail nastąpi we wszystkich serwisach z kontem TVN.
Po zmianie możesz się zalogować na swoje konto, korzystając z nowego adresu e-mail.

Jeśli nie posiadasz aktywnej usługi, załóż nowe konto - pamiętaj, aby podczas rejestracji użyć adresu e-mail, do którego masz dostęp.

 

Straciłeś dostęp do swojej skrzynki odbiorczej adresu e-mail, do którego przypisane jest konto Player?

W przypadku utracenia dostępu do konta z aktywną subskrypcją lub podania niepoprawnego adresu e-mail podczas rejestracji prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres hello@player.pl zawierającej:

  • adres e-mail, na którym zostało założone konto w serwisie Player;
  • potwierdzenie ostatniej płatności za usługę wygenerowaną z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
  • uzasadnienie (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).

Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
17% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami