Jak mogę zmienić adres e-mail mojego konta Player?
Konto TVN może być powiązane wyłącznie z jednym adresem e-mail - podanym w trakcie rejestracji.
Jeśli chcesz zmienić adres e-mail przypisany do Twojego konta Player, możesz to zrobić jako zalogowany użytkownik w przeglądarce internetowej:
KROK 1. Po zalogowaniu się kliknij awatar znajdujący się po prawej stronie ekranu i wybierz Moje dane.
KROK 2. Wybierz konto, na którym chcesz się zalogować i wpisz ponownie hasło, jeśli to konieczne.
KROK 3. Na adres e-mail przypisany do konta otrzymasz kod autoryzacyjny. Skopiuj kod znajdujący się w wiadomości.
KROK 4. Wróć do strony Player, wklej lub przepisz przesłany kod we wskazane pole, a następnie kliknij „Przejdź do serwisu”.
KROK 5. W sekcji MOJE DANE Konta TVN możesz edytować informacje dotyczące swojego konta. Kliknij ikonę ołówka obok adresu e-mail, który chcesz zmienić.
KROK 6. Dwukrotnie wpisz nowy adres e-mail (nie ma możliwości wklejenia skopiowanego wcześniej adresu) i zatwierdź zmianę.
W tym miejscu możesz także zaznaczyć, że chcesz wylogować wszystkie urządzenia z tego konta.
KROK 7. Na wprowadzony, nowy adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem, który jest ważny przez 20 minut. Kliknij LINK, aby potwierdzić poprawność nowego adresu. Na stary adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem wprowadzonej zmiany.
Jeśli nie wnioskowałeś o zmianę adresu e-mail, a otrzymałeś powiadomienie - jak najszybciej zgłoś nam niepożądaną aktywność na swoim koncie TVN na hello@player.pl.
Pamiętaj, że zmiana adresu e-mail nastąpi we wszystkich serwisach z kontem TVN.
Po zmianie możesz się zalogować na swoje konto, korzystając z nowego adresu e-mail.
Jeśli nie posiadasz aktywnej usługi, załóż nowe konto - pamiętaj, aby podczas rejestracji użyć adresu e-mail, do którego masz dostęp.
Straciłeś dostęp do swojej skrzynki odbiorczej adresu e-mail, do którego przypisane jest konto Player?
W przypadku utracenia dostępu do konta z aktywną subskrypcją lub podania niepoprawnego adresu e-mail podczas rejestracji prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres hello@player.pl zawierającej:
- adres e-mail, na którym zostało założone konto w serwisie Player;
- potwierdzenie ostatniej płatności za usługę wygenerowaną z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
- uzasadnienie (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).
Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.