Jak dodać płatność za subskrypcję do rachunku operatora sieci komórkowej Play?

W Playerze możesz rozliczać swój pakiet z operatorem sieci komórkowej Play. Wystarczy, że wybierzesz taką opcję płatności na platformie Playera. Oferta jest przeznaczona dla abonentów operatora Play.

Subskrybujesz już Playera i chcesz dodać opłatę do rachunku operatora sieci Play? Najpierw musisz zrezygnować z aktualnego pakietu, a następnie wykupić nowy. Cena usługi będzie zgodna z aktualną ofertą sklepu. Nie ma natomiast możliwości dodania płatności do rachunku Play do wcześniej wykupionej subskrypcji.

Pakiet Player możesz dodać do rachunku operatora sieci komórkowej Play w kilku krokach:

KROK 1. Wejdź na www.player.pl i zaloguj się na swoje konto. Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz w łatwy sposób się zarejestrować – instrukcję znajdziesz tutaj.
KROK 2. Jako zalogowany użytkownik przejdź do zakładki Oferta (lub kliknij tutaj) i sprawdź pakiety, które dla Ciebie przygotowaliśmy. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat poszczególnych ofert? Przy wybranym pakiecie kliknij w Zobacz więcej lub SZCZEGÓŁY > Zobacz więcej.


Tutaj możesz sprawdzić, w jaki sposób wybrać pakiet, który da Ci dostęp do konkretnych materiałów.
W tym miejscu znajdziesz krótkie podsumowanie wszystkich podstawowych pakietów dostępnych w Playerze.
KROK 3. Kliknij WYBIERAM przy odpowiednim pakiecie.


KROK 4. Zaznacz opcję Płatność odnawialna rachunkiem Play.
KROK 5. Zaakceptuj wymagane zgody, a następnie kliknij WYBIERAM.


KROK 6. Zatwierdź swój wybór, klikając w ZATWIERDŹ Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY.
KROK 7. Wpisz swój numer telefonu, na który otrzymasz PIN potrzebny do potwierdzenia zamówienia. Następnie kliknij w DALEJ. Pamiętaj, że numer telefonu musi być zarejestrowany w sieci Play.


KROK 8. Otrzymasz kod PIN w wiadomości SMS na podany numer telefonu. Wpisz go we wskazane pole i kliknij w ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY.



Udało Ci się aktywować pakiet w Playerze!

Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji, możesz to zrobić w zakładce MOJE ZAKUPY (sprawdź tutaj, jak to zrobić) lub przez wysłanie wiadomości SMS pod numer 80555 z numeru telefonu przypisanego do subskrypcji Player o treści:
STOP PLAYEREUS (rezygnacja z pakietu EUROSPORT),
STOP PLAYERTV (rezygnacja z dodatku z kanałami TV dokupionego do innego pakietu),
STOP PLAYERHBO (rezygnacja z pakietu HBO),
STOP PLAYERELS (rezygnacja z pakietu ELEVEN SPORTS),
STOP PLAYER (rezygnacja z innych pakietów dostępnych w serwisie Player, także PLAYER (bez reklam) + KANAŁY TV)


Pamiętaj, że operator sieci Play nakłada limit na łączną kwotę obciążeń dodatkowych przypisanych do Twojego podstawowego rachunku. Jeśli podczas próby dodania jednej z usług dostępnych w serwisie Player widzisz informację o przekroczonym limicie / konieczności wybrania innego pakietu, wybierz tańszy pakiet lub skorzystaj z innej metody płatności.

Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
49% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami